فولاد سنگان/

برگزاری اولین همایش روز حراست به همت فولاد سنگان در شهرستان خواف

برگزاری اولین همایش روز حراست به همت فولاد سنگان در شهرستان خواف
کدخبر : 35333

اولین همایش گرامیداشت روز حراست با حضور معاونین و مدیران شرکت فولاد سنگان، مسئولین نهادها ، مدیران حراست ادارات شهرستان خواف، شرکت های صنعتی و کلیه کارکنان حفاظت فیزیکی این شرکت برگزار شد.

در آیین آغازین این مراسم، امین مویدی کیا (مدیرحراست فولاد سنگان) ضمن خیرمقدم و تبریک این روز عنوان کرد : از ابتدای سال 1400 و شروع بکار واحد حراست در فولاد سنگان، تلاش این واحد بر هم افزایی، حمایت، همکاری و انسجام بیشتر مجموعه بوده است.

مویدی کیا با اشاره به رویکرد افزایش کارآمدی و توسعه سلامت جسم و روان عنوان کرد : شعار این واحد “حراست حامی، امین واثرگذار” است و توانستیم با برگزاری دوره های تخصصی خودشناسی و ارتباط موثر، برنامه های مدون کوهنوردی برای تمرین کارگروهی و ارتقای روحیه همکاری و فرمان پذیری، شاهد افزایش روحیه کارآمدی سرمایه های انسانی در این واحد باشیم.

وی ضمن تقدیراز حمایت و همراهی مدیرعامل و معاونین فولاد سنگان، با اشاره به اقدامات زیرساختی انجام شده عنوان کرد: ایجاد واحد پایش تصویری، اجرای طرح Acces control ، تجهیز کامل واحد حفاظت فیزیکی و … از جمله اقدامات این واحد در یکسال گذشته بوده و یقینا اگر حمایت ها و همراهی مدیرعامل محترم و معاونین نبود، انجام این اقدامات امکان پذیر نبود.

 شمسی نیا ( معاون بهره برداری) در ادامه ضمن تبریک هفته ولایت عنوان کرد : فرارسیدن هفته ولایت و همچنین روز حراست را تبریک عرض می نمایم و بی شک اضافه شدن واحد حراست موجب تاثیر مثبت در مجموعه شده است و حضور مدیری جوان، متخصص و باانگیزه موجب تاثیر مثبت در مجموعه وحتی شهرستان خواف شده است.

وی ادامه داد، حضور پرسنل حراست این مجموعه در مراسم های شهرستان خواف و انجام فعالیت های موثرو اثرگذار و … از جمله اقدامات در این حوزه بوده و آرزوی موفقیت روزافزون را برای ایشان و همکارانشان، از خداوند متعال مسئلت داریم.

حجت الاسلام والمسلمین زنگنه( رئیس سازمان تبلیغات شهرستان خواف) که از سخنرانان این مراسم بود، عنوان کرد: بی شک پایبندی به واجبات، موجب سعادت و پیشرفت است و مولا علی علیه السلام میفرمایند: من میترسم شما به این دو مشکل گرفتارشوید( پیروی از هوای نفس و آرزوهای دنیا) که خوشبختانه شما همکاران حراست از این هوی به دور هستید ، همانگونه که سردار حاج قاسم، کار را برای خدا انجام می داد و بی شک الگویی بی نظیر هستند .

وی درپایان ضمن تقدیر از عملکرد فولاد سنگان در حوزه های مختلف، ادامه داد: کار را برای رضای خدا انجام دهیم و اوج این مهم، سخن خداوند است که اگر بنده من بداند من چقدر او را دست دارم، از خوشحالی خواهد مرد و خوشبختانه شرکت فولاد سنگان در منطقه اقدامات ارزشمندی در حوزه های مختلف انجام داده و انشالله شاهد رونق بیش از پیش باشیم.

گفتنی است، اولین همایش گرامیداشت روز حراست در سالن همایش های اداره آموزش و پرورش شهرشتان خواف با حضور مسئولین مربوطه و به همت حراست فولاد سنگان برگزار شد.

 

روابط عمومی فولاد سنگان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: