مدیر عامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش خبر داد؛

برقراری پروازهای فوق العاده کیش به شیراز و بالعکس

برقراری پروازهای فوق العاده کیش به شیراز و بالعکس
کدخبر : 35348

مدیر عامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش: پروازهای مسیر شیراز به کیش و بالعکس از دوشنبه 27 تیر راه اندازی می شود.

عزت اله محمدی مدیر عامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های جزیره در تشریح این موضوع گفت: پروازهای مسیر کیش به شیراز و بالعکس در اکثر روزها توسط دو شرکت هواپیمایی کیش ایر و آسمان انجام می شد که متاسفانه به دلیل نقص فنی در هواپیماها و انجام روند تعمیرات، به صورت موقت غیر فعال شده و پروازی در این مسیر انجام نمی شود.

وی یکی دیگر از دلایل کاهش پروازها در مسیر شیراز به کیش و بالعکس را وقوع زلزله های اخیر و کاهش تقاضای مسافران و گردشگران جزیره را متاثر از اخبار زلزله اعلام کرد.

محمدی تصریح کرد: در 48 ساعت گذشته با تمام شرکت های هواپیمایی مذاکره کردیم و مقرر شد پروازهای فوق العاده در مسیر کیش به شیراز و بالعکس از روز دوشنبه 27 تیر برقرار شود.

مدیر عامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش افزود : با توجه به شرایط تحریم در کشورمان، امکان تأمین قطعات یدکی هواپیما، به راحتی میسر نیست و نیاز به زمان طولانی دارد.  

وی با اشاره به محدودیت ناوگان هواپیمایی در کشور و لزوم برنامه ریزی در سایر مسیرهای پروازی اظهار داشت: در صورتی که در یک مسیر پروازی نقص فنی روی دهد، جایگزین کردن پرواز به راحتی امکان پذیر نبوده و با تأخیر پروازی مواجه می شویم.

وی همچنین در خصوص لغو ناگهانی پرواز ها و استرداد هزینه پرداختی به مسافران تشریح کرد: شرکت های هواپیمایی تمام تلاش خود به کار گرفته اند تا از لغو شدن پرواز ها جلوگیری کنند یا در صورت نیاز پرواز جایگزین در نظر بگیرند و چنانچه به هر دلیل پروازها لغو شود، هزینه بلیط به صورت خودکار به حساب مسافران واریز خواهد شد.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید