بانک مسکن/

سرپرست جدید مدیریت شعب استان خوزستان بانک مسکن معارفه شد

 سرپرست جدید مدیریت شعب استان خوزستان بانک مسکن معارفه شد
کدخبر : 35364

با برگزاری مراسمی، ضمن تقدیر از تلاش‌های ۷۰ ماهه «علی اصغر نادری» در مدیریت خوزستان، «یاور عسکری» به عنوان سرپرست جدید این مدیریت منصوب و معارفه شد.

با حضور «حسن شهرآشوب» عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل در منابع انسانی، یاور عسکری به عنوان سرپرست جدید مدیریت شعب استان خوزستان معارفه شد و از خدمات علی‌اصغر نادری که ۷۰ماه را به عنوان مدیر شعب استان خوزستان خدمت کرد، تقدیر به عمل آمد.

عضو هیات عامل بانک مسکن در این مراسم از تلاش‌های مدیر سابق شعب خوزستان در مدت خدمت در این استان تشکر و قدردانی کرد و از سرپرست جدید این استان خواست که با روحیه جهادی و سخت‌کوشی، باعث تداوم موفقیت‌ها شود و علاوه بر تلاش همه جانبه برای جلب رضایتمندی مشتریان در استان، زمینه های ارتقای مدیریت شعب را نیز فراهم آورد.

شهرآشوب بیان کرد: بانک مسکن با قدمت ۸۴ ساله، بسیاری از مردم ایران را خانه‌دار کرده است؛ به همین دلیل عقیده داریم خدمت در این بانک، نعمت الهی و افتخاری برای کارکنان آن به شمار می رود.

معاون مدیرعامل بانک مسکن در امور منابع انسانی با اشاره به نقش اثرگذار بسیار مهم این بانک در طرح بزرگ « نهضت ملی مسکن» برای خانه‌دار کردن مردم ایران، خطاب به کارکنان بیان کرد: به ثمر رسیدن این طرح بر دوش همه ماست و باعث مباهات است که بتوانیم در خانه دار شدن بخشی از مردم ایران در قالب این طرح سهیم شویم.

علی‌اصغر نادری مدیر سابق شعب استان خوزستان نیز در این مراسم ضمن تبریک به یاور عسکری سرپرست جدید مدیریت استان، وی را فردی با دانش و دلسوز دانست که شناختی خوبی از استان و کارکنان دارد و زمینه‌های موفقیت را به خوبی در خود نشان داده است.

عسکری سرپرست مدیریت شعب استان در سخنانی ضمن تشکر از اعتماد مدیران این بانک برای انتصاب وی، اظهار امیدواری کرد: با توکل بر خداوند منان و به پشتوانه تلاش هدفمند کارکنان در سطح استان بتوانیم جوابگوی اعتماد مدیرعامل بانک باشیم.

وی افزود: با بکارگیری نگرشی نوین و با رویکرد مبتنی بر مدیریت دانش محور و مشارکت گروهی کارکنان سعی خواهیم کرد با پیاده سازی اقدامات هدفمند و برنامه ریزی در استان، ضمن دستیابی به اهداف و ارتقای روحیه مشارکت در همکاران، رضایت هر چه بیشتر مردم عزیز را موجب شویم.

 

هیبنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: