برای سومین سال متوالی

سیمیدکو موفق به کسب عنوان واحد نمونه صنعتی استان خراسان رضوی شد

سیمیدکو موفق به کسب عنوان واحد نمونه صنعتی استان خراسان رضوی شد
کدخبر : 35408

مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن در نمایشگاه بین‌المللی مشهد با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد و از شرکت سیمیدکو به عنوان واحد نمونه صنعتی خراسان رضوی تجلیل شد.

مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن در نمایشگاه بین‌المللی مشهد با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد.

وزیر کشور در این مراسم ضمن تبریک به واحدهای نمونه خراسان رضوی اظهار کرد: صنعتگران خراسان رضوی به دلیل موقعیت فرهنگی و جغرافیایی خود علاوه بر اینکه به اقتصاد و توسعه صنعتی منطقه توجه دارند، در شکل گیری تمدن اسلامی نیز نقش پیش رو ایفا می کنند و باید پیشگامی خود را در این عرصه حفظ کنند.

این همایش با حضور وزیر کشور، استاندار خراسان رضوی و مسئولین این استان به منظور تجلیل از واحدهای نمونه صنعتی سال ۱۴۰۱ این استان برگزار و شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) برای سومین سال متوالی موفق به کسب عنوان واحد نمونه صنعتی خراسان رضوی گردیده و از زحمات محمد مدنی فر مدیر عامل این شرکت تجلیل شد.

انتخاب سیمیدکو برای سومین سال پیاپی به عنوان واحد نمونه صنعتی استان، حاصل ارزیابی تخصصی واحدهای معادن و صنایع معدنی استان است.

صنعت

گفتنی است، شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) یکی از تولیدکنندگان مطرح گندله و کنسانتره سنگ آهن در کشور با مجموع ظرفیت تولید دو و نیم میلیون تُن کنسانتره و دو و نیم میلیون تن گندله در سال است. این واحد صنعتی و معدنی در زنجیره تولید فولاد کشور در گروه فولاد خوزستان در منطقه معدنی سنگان شهرستان خواف استان خراسان رضوی فعالیت دارد.

 

روابط عمومی سیمیدکو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید