یکشنبه ۲۶ تیرماه صورت گرفت؛

نخستین نمایشگاه صنعت، معدن و ماشین آلات در منطقه آزاد ماکو گشایش یافت

نخستین نمایشگاه صنعت، معدن و ماشین آلات در منطقه آزاد ماکو گشایش یافت
کدخبر : 35445

نخستین نمایشگاه صنعت، معدن و ماشین آلات در منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو ۲۶ تیرماه آغاز به کار کرد که بیش از ۴۰ مجموعه صنعتی، معدنی و ماشین آلات در این نمایشگاه شرکت کردند.

در آیین افتتاح این نمایشگاه که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و مسئولین شهرستانی برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین دکتر قریشی، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز حضور داشت.

این نمایشگاه در مساحت نمایشگاهی  ۲۵۰۰ متر مربع، با شرکت برندهایی از شهر های اصفهان، تبریز، تهران، ماکو، ارومیه، زنجان، کرج، مشهد بر پا شده است.

 هدف از برگزاری این نمایشگاه را رشد و توسعه صنعت و معدن در منطقه و صادرات به کشورهای همجوار و همچنین توسعه سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو می باشد.

شایان ذکر است تبلیغات موثر و مذاکرات رودررو تجار باهم و همچنین، رشد و توسعه تولیدات ایرانی و توانمندی های ایرانی از دیگر اهداف برگزاری نخستین نمایشگاه صنعت، مهدن و ماشین آلات در منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو است.

رشد و توسعه صادرات محصول ایرانی به کشورهای همسایه و فراتر در سایه تعاملات به وجود آمده در این نمایشگاه ها می تواند شکل بگیرد و ایجاد ارتباط های داخلی و خارجی برای شرکت های در حال رشد بحث مهمی است که در نمایشگاه پیگیری می شود.

 

روابط عمومی منطقه آزاد ماکو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید