حضور ۱۲ برند جذاب در یک باشگاه مشتریان!

حضور ۱۲ برند جذاب در یک باشگاه مشتریان!
کدخبر : 35454

یکی از بزرگترین برندهای تجاری کشور توانست سال گذشته با همکاری ۱۲ برند جذاب در حوزه‌های خدمات VOD (تلویزیون اینترنتی)، بانکی، توریسم، آموزش آنلاین و بیمه به اعضای باشگاه مشتریان خود سرویس ویژه و جذاب ارائه کند که از قضا مورد توجه سهامداران آن نیز قرار گرفت.

هیأت مدیره نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور در گزارش جامعی که ارائه کرده و مشروح آن در سایت کدال نیز منتشر شده است، آماری از وضعیت باشگاه فیروزه‌ای یا همان باشگاه مشتریان ارائه کرده که در ذیل آن همکاری با ۱۲ برند جذاب نیز مطرح شده است.

این باشگاه مشتریان که در سال ۹۴ با هدف ارائه خدمات به مشترکان همراه اول راه‌اندازی شد، توانست در سال گذشته با همکاری ۱۲ برند معتبر در قالب شرکای تجاری، مشترکان این اپراتور را ترغیب به استفاده از سرویس‌های نوین ارتباطی خود کند.

برند «مکتب‌خونه» به عنوان بزرگ‌ترین رسانه دیجیتال آموزش مجازی، «جاجیگا» و «فلای‌تودی» به عنوان برندهای توریسم و خدمات سفر، «آچاره» با هدف سرویس‌دهی تخصصی در محل (منزل) به مشتریان، «اوانو» به عنوان یکی از برندهای خدمات مالی و بانکی نوین و همچنین «نوار» به عنوان شرکای تجاری شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه با باشگاه مشتریان این اپراتور شدند و خدمات ویژه‌ای را به مشترکان آن ارائه کردند.

در ادامه برندهای «طاقچه» به عنوان سرویس خدمات کتاب الکترونیکی، «بیمیتو» و «از کی دات کام» (AZKI.COM) با خدمات بیمه، «سماتک» با آموزش‌های تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، «ایران‌فان» به عنوان شرکت گردشگری و با هدف گسترش نشاط و شادی در میان شهروندان، «امداد خودرو سایپا» با خدمات سرویس خودرو و «نماوا» برند ارائه دهنده فیلم و سریال در سبد خدمات باشگاه فیروزه‌ای همراه اول مشارکت داشتند و به نوعی سبدی متنوع از سرویس‌های دیجیتال را به مشترکان این اپراتور ارائه دادند.

باشگاه فیروزه‌ای اپراتور اول ارتباطی کشور در سال ۱۴۰۰ به طور میانگین در هر فصل ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار عضو فعال و ۴۹ میلیون تراکنش را به ثبت رسانده که در گزارش هیات مدیره این اپراتور به مجمع سهامداران سال جاری نیز درج شده است.

لازم به ذکر است، مرور گزارش‌های مربوط به بخش «خدمات مشتریان» این اپراتور حائز نکته‌ای ویژه است که می‌گوید، مشترکان قطع یک طرفه این اپراتور در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل از آن با کاهش ۳۲ درصدی مواجه شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید