ذوب آهن اصفهان/

تجلیل از چهره های ماندگار صنعت فولاد در قاب ذوب آهن اصفهان

تجلیل از چهره های ماندگار صنعت فولاد در قاب ذوب آهن اصفهان
کدخبر : 35469

نخستین آیین تجلیل از چهره های ماندگار صندوق بازنشستگی فولاد کشور با حضور جمعی از پیشکسوتان این صنعت برخاسته از نام بلند ذوب آهن اصفهان ، ۲۷ تیرماه همزمان با عید سعید غدیر خم در سالن همایش های صداوسیما برگزار شد .

در این مراسم که در آن احمد خانی معاون اقتصادی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ، حسین عامریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد ، جمعی از اعضای هیات مدیره این صندوق ، محمدعلی تیموری مدیرعامل سایپا ، بیت الله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور و جمعی از فعالان صنعت فولاد کشور حضور داشتند ، از ۲۵ طلایه دار صنعت فولاد کشور و تعدادی از تلاشگران و ایثارگران این صنعت تجلیل به عمل آمد .

ایرج اصلانی، محمدرضا فرقدانی، سیروس مؤتمن، محمد حسن عرفانیان، علی صادقی، منوچهر توفیقی، اردشیر افضلی،  مهدی نصر، احمد علی هراتی نیک، عبدالوهاب ادب آوازه، علی پالیزدار، علی اصغر چیت ساز، محمد پیشوا، ایرج سلطانی،مجتبی فردیار، اسماعیل فتوت، مسعود شایق، محمود شیری، سروش کامیاب، رضا اشرف سمنانی، رئوف پرتوی، علی خزائی تبار و مهناز همدانی زاده ‎‎از جمله طلایه دارانی بودند که اغلب دستی بر آتش ذوب آهن داشتند و دانش آموخته این مکتب صنعت فولاد کشور بودند، در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند .

همچنین در این مراسم ازخانواده شهید طبائی از شهدای صنعت فولاد کشور و همچنین تعدادی از جانبازان ، ایثاگران و تلاشگران این صنعت نیز تجلیل به عمل آمد .

سیروس موتمن از پیشگامان ذوب آهن اصفهان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما گفت : برنامه امروز رنگ و بوی ذوب آهن اصفهان داشت چون به حق این شرکت طلایه دار اصلی صنعت فولاد کشور است . این مراسم باعث شد عید غدیر امسال برای من رنگ و بوی دیگری داشته باشد و خاطره آن برای همیشه باقی بماند.

سید اردشیر افضلی از پیشکسوتان ذوب آهن اصفهان نیز از عشق ماندگار خود به مادر صنعت فولاد کشور گفت و افزود : در هر دانشگاهی که درس خوانده باشم ، خود را فارغ التحصیل ذوب آهن می دانم .

وی افزود : هر جایی در صنعت فولاد کشور باشم خود را در خدمت ذوب آهن می دانم و بدون هیچ چشم داشتی هر کاری از دستم بربیاید برای ذوب آهن انجام می دهم .

مهدی نصر دیگر پیش کسوت ذوب آهنی نیز گفت : بیشتر چهره هایی که امروز تجلیل شدند از ذوب آهن اصفهان بودند و سایرین نیز از این مجتمع بزرگ صنعتی کشور تاثیر گرفتند. این امر نشان دهنده تاثیر عمیق و ماندگار ذوب آهن بر صنعت کشور است .

وی افزود : امیدوارم ذوب آهن با تلاش همه فولادمران این صنعت ، به جایگاه واقعی خود که همان قله صنعت فولاد کشور است به زودی دست پیدا کند و این آرزوی همه ماست . 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید