مهندس رخصتی در مراسم جشن عید غدیر:

امروز تولید عنصر اصلی امنیت و پیشرفت اقتصادی است

امروز تولید عنصر اصلی امنیت و پیشرفت اقتصادی است
کدخبر : 35470

در ادامه برگزاری جشن های با شکوه عید فرخنده غدیر خم در سطح ذوب آهن اصفهان مراسم جشن با شکوهی در روز یک شنبه۲۶ تیر ماه جاری مطابق با۱۷ ذی الحجه در محوطه فولادسازی با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت ، برگزار شد.

مهندس رخصتی در این مراسم در سخنانی ضمن تبریک عید بزرگ و فرخنده غدیر خم به  توصیف جایگاه والای فرهنگ امامت و ولایت در جامعه مسلمانان و نیاز تمامی بشریت به آموزه های بزرگ حضرت علی (ع) مانند نظم، تقوی و عدالت پرداخت و یادآور شد : امام علی (ع) نماد تقوی و عدالت است.

وی در ادامه شرایط تولید و توسعه در شرکت را تشریح نمود و با اشاره به نیاز صنعت ساختمان کشور به محصولات جدید و مستحکم ، به تبیین جایگاه برند و شعار با اطمینان بسازید ذوب آهن اصفهان پرداخت و یادآور شد : در برنامه های شرکت ، تولید محصولات کیفی و با ارزش افزوده با جدیت دنبال می شود.

مدیرعامل شرکت افزود: امروز تولید عنصر اصلی امنیت و پیشرفت اقتصادی در کشور است و در ذوب آهن اصفهان نیز با توجه به همین  استراتژی  عمل می شود.

درجشن مذکور ضمن تقدیم هدایایی به چند تن از افراد حاضر که نام علی داشتند، گروه هزار آوا  نیز با هنر نمایی  خود تحسین حاضران را برانگیخت.

همچنین  مراسم  جشن باشکوهی نیز یک شنبه ۲۶ تیر ماه جاری  مطابق با۱۷ ذی الحجه در تالار آهن  ذوب آهن اصفهان برگزارشد. در این مراسم  که جمعی از معاونین، مدیران وکارکنان شرکت  و از جمله تعدادی از سادات شاغل  شرکت حضور  داشتند، آیت اله رهبر رئیس دفتر هماهنگی تبلیغات اسلامی شرکت طی سخنانی  ضمن  تبریک اعیاد مبارک ذی الحجه  و ازجمله عید سعید غدیرخم  به اهمیت این روز بزرگ و سرنوشت  ساز در تاریخ اسلام و تشیع  و عظمت مقام مولی الموحدین  حضرت علی علیه السلام  پرداخت.

 وی  با تشریح رویداد بزرگ غدیر خم در آخرین حج پیامبر بزرگ اسلام (ص) گفت: در آن حادثه و روز تاریخی پیامبر بزرگوار اسلام(ص) مامور ابلاغ وحی و تعیین جانشین خود شد و خداوند متعال به او یادآوری نمود که اگر جانشین خود را معرفی نکند مانند این است که رسالت خود را به سر انجام نرسانده است.

 آیت اله رهبر  در این زمینه افزود : حیات  اسلام بعد از رحلت پیامبر بزرگوار اسلام حضرت محمد (ص) بسته به همین  روز مهم  و انتخاب جانشینی آن حضرت است. تفرقه ها و ضعف مسلمانان نیز به خاطر دوری از فرهنگ ولایت و امامت است.

وی در ادامه به فرهنگ  غدیر و آثار معروف  علمای شیعه از جمله مرحوم علامه امینی و کتاب الغدیر در این زمینه اشاره کرد و نجات جامعه اسلامی درعصرحاضر و نسل های آینده را درتبعیت از فرهنگ غدیرخم و پیروی ازائمه(ع) و خاندان پاک اهل بیت علیهم السلام  معرفی نمود.

در ادامه این مراسم وجشن  با شکوه  برنامه های متنوع فرهنگی و هنری از جمله سرود و تواشیح گروه هزار آوا به اجرا درآمد.  

در پایان این مراسم  ضمن برگزاری مسابقه به تعدادی از همکارانی که مزین به نام علی بودند هدایایی اعطا شد. همچنین از کارگر نمونه ذوب آهن رسول مختاری شاغل در مدیریت انرژی و بهینه سازی سوخت تجلیل به عمل آمد.

 

روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید