نظرسنجی: کدام گزینه مناسب تر است؟

هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران (Transaction 2022) آذرماه 1401 برگزار می شود

هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران (Transaction 2022) آذرماه 1401 برگزار می شود
کدخبر : 35504

ستاد برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران، در نظر دارد، براساس رای اکثریت مخاطبان، برنامه ریزی مناسب تری برای برگزاری 2 روزه یا 3 روزه هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران انجام دهد.

به لطف خدا و با استعانت از امام هشتم (ع)، هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران (Transaction 2022) آذرماه 1401 برگزار می شود.

از آنجایی که این رویداد تخصصی در 5 سال نخست و پیش از شرایط کرونایی به مدت 3 روز برگزار می شد و در 2 سال اخیر و در جریان همه گیری کرونا مدت زمان آن به 2 روز کاهش یافت، این نگرانی برای برگزار کنندگان رویداد وجود دارد که از دیدگاه مخاطبان ارجمند رویداد Transaction 2022، زمان برگزاری در طول 2 روز مناسب تر است یا 3 روز؟

فابا

براساس پیشنهادات و انتقادات واصله به ستاد برگزاری نمایشگاه Transaction و ذکر دلایل منطقی، برخی برگزاری 3 روزه آن را مناسب می دانند و عده ای نیز معتقدند، برای برگزاری یک رویداد تخصصی و شناخته شده، 2 روز مناسب است.

به همین منظور و برای درک دقیق تر نگاه مشارکت کنندگان و بازدیدکنندکان نمایشگاه تراکنش ایران، ستاد برگزاری در قالب نظرسنجی، از کلیه مدیران، متخصصان و فعالان اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری درخواست کرده است که نظر خود را به مرکز فابا اعلام نمایند تا براساس رای اکثریت مخاطبان، برنامه ریزی مناسب انجام شود.

علاقمندان می توانند نظر خود را با ذکر دلیل در خصوص برگزاری 2 روزه یا 3 روزه  به شماره واتساپ 09209501946 ارسال کنند.

نمایشگاه تراکنش ایران با بخش های مختلف و متنوع، هشتمین دوره خود را با رویکردی نوین و جذاب و شکوهی فراتر از هرسال، آذرماه 1401 برگزار می کند و بلافاصله بعد از اعلام نظر مخاطبان در مورد مدت زمان برگزاری آن، جزییات برنامه های خود را اعلام خواهد کرد.

برای اطلاع از هفتمین دوره و همچنین شش دوره اول، کلیپ های زیر را ملاحظه کنید:

فابا نیوز

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید