همزمان با عید سعید غدیر خم؛

نوجوانان قمی در میدان آزادی تهران غوغا کردند

نوجوانان قمی در میدان آزادی تهران غوغا کردند
کدخبر : 35621

همزمان با عید سعید غدیر خم، اجتماع بزرگ گروه‌های سرود قُمی در قالب جشنواره "وارثان‌غدیر - امیدهای‌انقلاب"، در میدان آزادی تهران، به اجرای برنامه پرداختند.

حجت‌الاسلام احمد قادری دبیر جشنواره مردمی "وارثان‌غدیر - امیدهای‌انقلاب" با اعلام این خبر گفت: نوجوانان دختر و پسر قُمی به مناسبت عید بزرگ غدیر خم، بسته زیبایی از سرودهای شاد را آماده کرده بودند که در سه نقطه از تهران بزرگ، اجرا کردند.

وی گفت: این گروه‌های سرود با محوریت دو تشکّل مردمی و جهادیِ "رشد" و "شهید محمدرضا شفیعی" و نیز با همکاریِ خوب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و معاونت فرهنگی آستان مقدس امام خمینی (ره)، صحنه‌های زیبا و شادی را در ایام شادیِ عید غدیر، برای مردم شریف تهران، بوجود آوردند.

مدیر گروه جهادی "شهید محمدرضا شفیعی" با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و مدیریت برج آزادی، همکاریِ شایسته‌ای در برپایی این برنامه داشتند، از همراهیِ حجت‌الاسلام حسنعلی خوئینی (مدیر گروه جهادی رشد)، تشکر کرد.

وی افزود: گروه‌های سرود استان قم، علاوه بر اجرای زیبا، هماهنگ و منسجم در شب عید غدیر خم و در حرم مطهر امام خمینی(ره)، صبح عید هم در کنار برج آزادی، به اجرای برنامه پرداختند.

این فعال فرهنگی برنامه‌ی اجرای سرود در میدان آزادی را در دو بخش خلاصه کرد و گفت: در بخش اول تمام گروه‌ها، سرودهایِ از قبل پیش‌بینی شده را با هم، همخوانی کردند و در مرحله‌ بعد، هر گروه، سرود خاص و ویژه خود را به مناسبت عید غدیر خم و امیرالمومنین علی علیه‌السلام، در مقابل دیدگان مردم، به نمایش گذاشت.

حجت الاسلام قادری همچنین گفت: مرحله‌ی سوم اجرای گروه‌های سرود، میدان ونک و در حضور میهمانانِ جشن بزرگ "مهمونیِ ۱۰ کیلومتری" بود که مورد توجه ویژه مردم قرار گرفت.

گفتنی است لباس های متحد‌الشکل هر گروه سرود و نیز حجابِ زیبای دختران این گروه‌ها که به نوعی نماینده‌ی فرهنگ مردم شریف قم و الگوی حجاب و عفاف فاطمی بودند، بر زیبایی این برنامه‌ها افزود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید