بیمه آسیا/

پیام مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت شصت و سومین سالگرد تاسیس شرکت

پیام مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت شصت و سومین سالگرد تاسیس شرکت
کدخبر : 35636

مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت شصت و سومین سالگرد تاسیس بیمه آسیا پیام صادر نمود.

متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن و الرحیم

با عنایات خداوند سبحان و تدبیر مدیران شایسته، افتخار تبریک و تهنیت شصت و سومین سالگرد تاسیس بیمه آسیا به تمامی همکارانم در سراسر کشور را مغتنم می شمارم.

امروز بیمه آسیا مرهون تلاش تمامی عزیزانی است که با یکدلی و همدلی، مسیر موفقیت شرکت در هفتمین دهه حیات خود را ترسیم کرده است تا با تدبیر مدیران ارشد، همچنان به عنوان شرکتی خوشنام و محبوب صنعت بیمه کشور گام های موثری در ارتقای کمی و کیفی صنعت بیمه کشور بردارد.

شصت و سه سال خدمت صادقانه خانواده بزرگ بیمه آسیا، افق های باور پذیری آن را به عنوان یک سرمایه ملی برای بیمه‌گذاران و سهامداران وفادار دو صد چندان کرده است.

درخشش و شفافیت عملکرد بیمه آسیا در طلیعه شصت و چهارمین حضور تاثیر گذار خود در صنعت بیمه کشور، در صورت های مالی سال ۱۴۰۰ به منصه ظهور رسید و بدون بند حسابرسی در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت مورد تصویب اکثریت سهامداران قرار گرفت.

برای همیشه یاد همکاران عزیزم را که در راه ارائه خدمت صادقانه به مردم، بر اثر بیماری مهلک کرونا جان عزیزشان را فدا کردند، گرامی می دارم و به خانواده معزز این عزیزان و خانواده بزرگ بیمه آسیا تسلیت عرض می کنم و همچنین از مساعی و تلاش گذشتگان و بازنشستگان قدردانی می نمایم.

وظیفه خطیر صنعت بیمه کشور و بالاخص بیمه آسیا در این برهه از زمان که کشور عزیزمان آماج تحریم های ظالمانه قرار گرفته، دو چندان شده است و اطمینان دارم همکارانم در سراسر کشور اعم از شعب و شبکه فروش توانمند، با همکاری و همیاری بیش از پیش و هدایت مدیران و همکاران ستادی، با ارائه طرح های نوین بیمه ای در بخش های صدور و خسارت در خدمت رسانی به ملت عزیزمان همچون همیشه سرآمد خواهند بود.

اینجانب با تبریک این مناسبت میمون و فرخنده به اعضای هیات مدیره، معاونان مدیرعامل، مدیران، مشاوران، کارکنان، نمایندگان حقیقی و حقوقی، کارگزاران و سهامداران، از خداوند متعال موفقیت، سلامتی و سربلندی شما همکاران عزیز و توفیق مستدام و روزافزون بیمه آسیا را در ارائه خدمات شایسته بیمه ای به ملت شریف ایران آرزومندم.

مسعود بادین _ نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید