در مجمع عمومی عادی سالیانه1401؛

بیمه آرمان از سهامدارانش نمره قبولی گرفت

بیمه آرمان از سهامدارانش نمره قبولی گرفت
کدخبر : 35670

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه آرمان (سهامی عام ) برگزار و صورت های مالی منتهی به پایان سال ۱۴۰۰ به اتفاق آراء تصویب شد .

مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه آرمان روز پنجشنبه ۳۰ تیرماه با حضور سهامداران حقیقی، نمایندگان سهامداران حقوقی شرکت، اعضای هیات‌مدیره ، مدیرعامل، نماینده نهادهای نظارتی از بیمه مرکزی ج.ا.ا ، سازمان بورس و اوراق بهادار  و همچنین بازرس و حسابرس قانونی شرکت،  درمحل سالن کنفرانس بیمه آرمان و با حضور ۸۳/۶۲ درصد اکثریت سهامداران برگزار شد.

گفتنی است: در ابتدای این جلسه مجید قلی پور مدیرعامل بیمه آرمان گزارشی از عملکرد ‌شرکت در سال ۱۴۰۰ و برنامه های در دست اجرا طی سالجاری ارائه کرد.

همچنین بنابر توضیحات مدیرعامل شرکت ، افزایش پرتفوی ۸۶ درصدی نسبت به سال قبل منجر به سود خالص قبل از مالیات ۱۵۵ میلیارد ریالی گردید و این در حالی است که عملیات مالی سال گذشته به زیان ۱۱۴ میلیارد ریالی منتهی شده بود.

سپس در ادامه جلسه مجمع ، نماینده حسابرس ، گزارش حسابرس و بازرس قانونی را قرائت و به سهامداران فرصت داده شد تا به طرح پرسش‌های خود بپردازند که با پاسخگویی مجریان مجمع ، صورت های مالی این شرکت برای دوره  مذکور در حضور نمایندگان ناظر به اتفاق آراء به تصویب اعضای مجمع رسید و در نهایت ، بیمه آرمان از سهامداران خود نمره قبولی گرفت.

 

روابط عمومی بیمه آرمان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید