۲۹ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار شد؛

جلسه کمیته راهبری فولاد خوزستان برگزار شد

جلسه کمیته راهبری فولاد خوزستان برگزار شد
کدخبر : 35682

جلسه کمیته راهبری فولاد خوزستان با محوریت تحلیل شرایط بازار برگزار شد.

۲۹ تیرماه ۱۴۰۱ جلسه کمیته راهبردی فولاد خوزستان با حضور مدیرعامل و سایر مسئولان گروه فولاد خوزستان در سالن کنفرانس ساختمان شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

 

ابراهیمی از تولید صادرات‌ محور فولاد خوزستان گفت و افزود: ریزش قیمت قراضه بر قیمت تمام‌شده‌ی فولاد تاثیر گذاشته است. از طرفی به تبع کاهش قیمت جهانی فولاد، میزان فروش صادراتی فولاد خوزستان با کاهش همراه شده است. ادامه چنین روندی می تواند به برابری هزینه‌ها و درآمد منجر شود‌.

 

مدیرعامل فولاد خوزستان اشاره‌ای هم به حمله سایبری کرد و اظهار داشت: در زمان بروز شرایط بحرانی، بخشی که مورد هجمه قرار گرفته، مدیریت بحران را بر عهده دارد و سایر بخش‌ها در جهت عادی‌سازی شرایط در کنار آن بخش گام برمی‌دارند. نیاز هست با هدف آمادگی و مقابله با شرایط بحران، دوره‌های آموزشی امنیت اطلاعات برای مدیران و سایر سطوح کارکنان برگزار شود.

 

وی اشاره‌ای هم به کارکرد شرکت‌های تابعه داشت و گفت: شرکت‌های تابعه نقش بنیادی در پیشبرد اهداف مجموعه فولاد خوزستان دارند و در واقع بال های شرکت هستند. از شرکت‌های تابعه انتظار داریم با توجه به راهبرد فولاد خوزستان به دنبال اصلاح فرآیند و نگرش باشند.

 

ابراهیمی از حضور همه‌جانبه‌ی مجموعه فولاد خوزستان در برگزاری باشکوه پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد و افزود: مجموعه فولاد خوزستان به مانند سال‌های گذشته امکانات و تجهیزات مورد نیاز برگزاری باشکوه پیاده‌روی اربعین حسینی را دارد و هرگونه مسئولیتی که از سوی ستاد اربعین به مجموعه تکلیف شود را انجام خواهد داد.

 

مدیرعامل فولاد خوزستان در پایان بر انجام واکسیناسیون دوز سوم و چهارم کرونا تاکید کرد و گفت: کرونا هنوز پایان نیافته است. از کارکنان مجموعه و خانواده‌ها درخواست دارم، به منظور حفظ سلامتی و جلوگیری از شیوع این ویروس نسبت به انجام واکسیناسیون دوز سوم و چهارم اقدام نمایند.

 

گزارش خبرنگار ما حاکی است، در این جلسه سایر مسئولان بخش ها به ارائه گزارش عملکرد حوزه مربوطه پرداختند.

 

روابط‌عمومی فولاد خوزستان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید