چهارشنبه 29 تیرماه صورت گرفت؛

بازدید مدیرکل حقوقی وزارت کار از مجتمع پتروشیمی جم

بازدید مدیرکل حقوقی وزارت کار از مجتمع پتروشیمی جم
کدخبر : 35703

مدیرکل حقوقی وزارت کار چهارشنبه 29 تیرماه با حضور در عسلویه از مجتمع پتروشیمی جم بازدید کرد.

دکتر مرضیه داوری لنگرودی، مدیرکل حقوقی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ دکتر روح‌اله اوقافی آرانی، مدیرکل حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری و تیم همراه ضمن بازدید از سایت مجتمع و واحدهای فنی پتروشیمی جم، در نشست مشترکی با مدیر امور حقوقی و جمعی از کارشناسان حقوقی این شرکت حضور یافته و در جریان پیشرفت‌ها و موفقیت‌های به دست آمده در دعاوی مهم حقوقی و تکالیف سالیانه مجمع قرار گرفتند.

در این نشست مدیر امور حقوقی و قراردادهای پتروشیمی جم ضمن ارائه خلاصه‌ای از فعالیت‌های شرکت در خصوص پروژه‌های در دست اجرا، گزارش اختلافات بین مجتمعی، مطالبات جاری و سنواتی جم و مسائل و چالش‌های حقوقی مجموعه توضیح داد.

وی همچنین از توجه ویژه امور حقوقی به تکالیف سنواتی مجمع، و اخذ آراء متعدد به نفع شرکت پتروشیمی جم در پرونده‌های حقوقی گفت و بر اهمیت و اولویت این موضوعات تاکید کرد.

گفتنی است در این سفر دو روزه، مدیرکل حقوقی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همراهان ضمن آشنایی با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مجتمع پتروشیمی جم، از واحدهای فنی و خط تولید این شرکت بازدید نموده، همچنین گزارش پروژه‌های توسعه‌ای و پرونده‌های مهم حقوقی این مجموعه به ایشان ارائه گردید.

 

روابط عمومی پتروشیمی جم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید