از تاریخ ۲۷ تیر تا پایان روز ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۱

اجرای طرح بخشودگی جریمه وسایل نقلیه موتوری زمینی فاقد بیمه نامه شخص ثالث در بیمه پاسارگاد

اجرای طرح بخشودگی جریمه وسایل نقلیه موتوری زمینی فاقد بیمه نامه شخص ثالث در بیمه پاسارگاد
کدخبر : 35734

شرکت بیمه پاسارگاد طرح بخشودگی ۱۰۰ درصدی جریمه کلیه وسایل نقلیه موتوری زمینی فاقد بیمه نامه شخص ثالث را از تاریخ ۲۷ تیر تا پایان روز ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۱ به مدت ۲۰ روز و صرفاً در صورت خرید بیمه نامه با مدت اعتبار یک ساله، در سراسر کشور اجرایی کرده است.

براساس این گزارش، به منظور حمایت از اقشار آسیب پذیر و در راستای ترویج فرهنگ بیمه ای، به مناسبت عید سعید غدیر خم و با دستور معاونت محترم نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، ” طرح بخشودگی صد درصد مبلغ جریمه وسایل نقلیه موتوری زمینی فاقد بیمه نامه شخص ثالث ” در شرکت بیمه پاسارگاد اجرایی شد.

با پیشنهاد رئیس کل بیمه مرکزی، موافقت وزیر امور اقتصادی و دارایی  و تایید صندوق تامین خسارت های بدنی، جرایم مرتبط با تمام وسایل نقلیه موتوری زمینی فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث با شرط تهیه بیمه‌نامه با مدت اعتبار یک‌ساله، مورد بخشودگی قرار گرفته است.

مالکان و دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی فاقد بیمه نامه در سراسر کشور می توانند با مراجعه به واحدهای صدور شرکت بیمه پاسارگاد از این امکان بهره مند شوند. این طرح از تاریخ ۲۷ تیر تا ۱۵ مرداد سال جاری در سراسر کشور در صورت خرید بیمه نامه با مدت اعتبار یک ساله اجرایی شده است.

شایان ذکر است که پیش از این نیز نهاد ناظر صنعت بیمه در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و  فرهنگسازی، تخفیفات و تسهیلاتی را برای جریمه های گوناگون بیمه ای در نظر گرفته است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید