از سوی مدیرعامل بیمه رازی صورت گرفت؛

انتصاب سرپرست معاونت برنامه ریزی و مالی و اداری

انتصاب سرپرست معاونت برنامه ریزی و مالی و اداری
کدخبر : 35742

مدیرعامل بیمه رازی طی احکامی سرپرست معاونت برنامه ریزی و نو آوری و سرپرست معاونت مالی و اداری این شرکت را با تاکید بر تحول و نوآوری منصوب کرد.

دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی طی احکامی سرپرست معاونت برنامه ریزی و نوآوری و سرپرست معاونت مالی و اداری شرکت بیمه رازی اولین شرکت بخش خصوصی را منصوب کرد.

در حکم دکتر لقمان پاکروان که به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و نوآوری منصوب شده، آمده است؛

نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست معاونت برنامه ریزی و نوآوری” منصوب می‌شوید تا با بکارگیری همه توان و ظرفیت نسبت به تحقق اهداف بنیادین ارتقاء جایگاه بیمه رازی در صنعت بیمه و افزایش کارآمدی شرکت به عنوان بیمه‌گر حرفه‌ای برای بیمه‌گذاران، آحاد مردم و سهامداران تلاش نمایید.

همچنین در حکم فرشید پورکاویان به عنوان سرپرست معاونت مالی و اداری آمده است؛ توجه به خط مشی‌های سه‌گانه: افزایش سهم بازار، توسعه کمی و کیفی پرتفوی و سودآوری شعب و نمایندگی‌ها توام با خلاقیت و نوآوری با ایجاد انضباط مالی و کسب بالاترین سودآوری و پشتیبانی کامل از شعب و واحدهای ستاد در راستای تحول و سرآمدی شرکت مورد انتظار است.

لازم است ذکر شود که آقای فرشید پورکاویان به عنوان مدرس دانشگاه در گذشته سمت‌هایی همچون مدیر کل حقوقی بیمه ایران، معاونت حقوقی هماهنگی امور استان‌ها، شعب و نمایندگی‌های بیمه ایران، عضو هیات مدیره شرکت بیمه اتکایی امین، رئیس هیات مدیره شرکت ساختمان بیمه ایران، مشاور مدیرعامل و مدیر پشتیبانی بیمه رازی را در در کارنامه کاری خود دارد.

 

روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید