مدیرعامل بیمه سرمد:

سهم دو درصدی از بازار را به دست می‌آوریم

سهم دو درصدی از بازار را به دست می‌آوریم
کدخبر : 35748

مدیرعامل بیمه سرمد با اشاره اعداد و ارقام مثبت این شرکت در صورت‌های مالی بهار 1401 گفت: عملکرد سه ماهه ابتدایی امسال نشان می‌دهد که سرمد امکان جبران عقب‌ماندگی‌ها را دارد و می‌تواند سهم 2 درصدی از بازار بیمه را به دست بیاورد.

یعقوب رشنوادی در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام این شرکت گفت: بیمه سرمد در حالی نهمین سال فعالیت خود را پشت سر می‌گذارد که در طول سال‌های فعالیتش، توانسته به کمک سهامداران بزرگ خود، کارنامه قابل قبولی از خود به جای بگذارد، هر چند که جایگاه فعلی این شرکت، در خور نام و آوازه سهامداران و صنعت بیمه کشور نیست.

مدیرعامل بیمه سرمد با اشاره به مشکلات این شرکت در سال گذشته که بیشترین نمود آن در کاهش سوآوری بوده است، افزود: متاسفانه سال 1400 اخبار خوبی از سرمد شنیده نشد و تجارب تلخی را برای ما به جای گذاشت، اما در حال حاضر شرکت، در ثبات و آرامش است و با تغییراتی که در ترکیب هیات مدیره و مدیران ارشد ایجاد شد، سرمد بار دیگر توانست به مسیر سودآوری بازگردد.

وی برای اثبات این ادعا به صورت‌هالی مالی بهار 1401 بیمه سرمد اشاره کرد و گفت: صورت‌های مالی سه ماه ابتدایی امسال شرکت که در سامانه کدال منتشر شده است، نشان می‌دهد که سود فصل بهار 1401 سرمد نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 6230 درصد رشد داشته است و این عدد نشان از این دارد که سرمد حرکت بزرگی را به سمت سودآوری آغاز کرده و با شناسایی سود مناسب، تغییر بزرگی را رقم زده است.

رشنوادی با ابراز امیدواری از تاثیرات مثبت برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات تیم مدیریتی جدید سرمد، گفت: تلاش می‌کنیم موفقیت فصل بهار را حفظ کنیم و تداوم بخشیم. صورت‌های مالی شرکت نشان می‌دهد، سرمد موفق شده پرتفوی شرکت را با جلب اعتماد مشتریان وذینفان تا حدی ثبیت کند و در نهمین سال فعالیت خود، به پرتفوی 18 هزار میلیارد ریالی دست پیدا کند.

مدیرعامل بیمه سرمد در ادامه افزایش سرمایه شرکت را از اقدامات مهمی دانست که سال گذشته محقق شد و افزود: در حال حاضر سرمایه ثبتی شرکت 4800 میلیارد ریال است که در نظر داریم برای تقویت پشتوانه مالی و افزایش توانگری مالی شرکت به زودی آن را به 7500 میلیارد ریال افزایش دهیم.

وی همچنین نویدی به سهامداران بزرگ و خرد شرکت داد که در آینده نه چندان دور، اخبار خوشی را از سرمد خواهند شنید.

رشنوادی افزود: به دنبال این هستیم که شبکه فروش را برای افزایش سهم خرده فروشی در پرتفوی شرکت تقویت کنیم و از وابستگی شرکت به قراردادهای بیمه‌گذاران بزرگ بکاهیم تا مشتریان وفادارتری داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت بیمه سرمد، سال 1401 را برای سرمد سال بسیار مهمی دانست و گفت: از آنجا که مشکلات و چالش‌های به وجود آمده شرکت را از برنامه‌ها و اهدافش عقب انداخت، از این رو تمام تلاش‌مان این است که در گام نخست، طبق برنامه راهبردی سه ساله شرکت، عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم و در گام بعدی برنامه راهبردی سه ساله را تا سال 1404 تدوین و عملیاتی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد سه ماهه امسال شرکت نشان می‌دهد که سرمد امکان جبران عقب‌ماندگی را دارد و می‌تواند به اهداف راهبردی خود در سال‌های آتی یابد و سهم 2 درصدی از بازار بیمه را محقق کند.

رشنوادی ابراز امیداواری کرد که سرمد به زودی به روزهای خوب و رو به رشد خود بازگردد.

 

روابط عمومی بیمه سرمد

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید