رییس هیات مدیره بانک ملی ایران عنوان کرد؛

نمایشگاه بانک، بورس و بیمه فرصتی مغتنم برای توسعه مراودات و همکاری ها

کدخبر : 35891

رییس هیات مدیره بانک ملی ایران در بازدید از چهاردهمین دوره نمایشگاه بین المللی بانک، بورس و بیمه، حضور این بانک در نمایشگاه را فرصتی مغتنم برای توسعه مناسبات و همکاری ها و همچنین ظرفیتی ویژه برای شرکت های خرد و کسب و کارهای مجازی برشمرد.

عباس شفیعی نمایشگاه صنعت مالی را فرصتی مناسب برای شناخت ظرفیت های کسب و کاری جدید و طرح نیازمندی های فعالان حوزه های مختلف اقتصادی دانست و افزود: با توجه به تغییر رویکرد بانک ملی ایران در سال جدید، برنامه ریزی های جامعی برای افزایش ظرفیت ها و توسعه همکاری ها داشته ایم که نمایشگاه صنعت مالی و گردهمایی های دست اندرکاران حوزه های اقتصادی می تواند نقطه عطف خوبی باشند.

وی تصریح کرد: امروز بانک ملی ایران و شرکت های تابعه آن حضوری پر قدرت در نمایشگاه بانک، بورس و بیمه داشته و محصولات و خدمات خوبی را به نمایش‌ گذاشته اند.

شفیعی تاکید کرد: امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته و توصیه من به همکاران گرانقدر این است که علاوه بر بهره گیری از ظرفیت این چنین گردهمایی هایی، ارتقای سطح همکاری ها با شرکت های خرد و کسب و کارهای جدید را در دستور کار داشته باشند‌.

لازم به ذکر است، چهاردهمین دوره نمایشگاه بین المللی بانک، بورس و بیمه از دوم تا پنجم مردادماه در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است و بانک ملی ایران در سالن شماره هفت میزبان بازدیدکنندگان و فعالان اقتصادی خواهد بود.

 

روابط عمومی بانک ملی ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید