عضو هیات مدیره بانک مسکن خبر داد:

عبور پرداخت سهم‌الشرکه نهضت ملی مسکن از ۱۲۲ هزار میلیارد ریال

کدخبر : 35894

عضو هیات مدیره و معاون امور اعتباری بانک مسکن با تشریح آخرین وضعیت عملکرد این بانک در طرح نهضت ملی، گفت: تاکنون بیش از 122 هزار و 200 میلیارد ریال از محل سهم‌الشرکه بانک به حساب سازندگان پرداخت شده است.

سیدمحسن فاضلیان عضو هیات‌مدیره بانک مسکن، در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن، با اشاره به سهم 630 هزار میلیارد ریالی بانک مسکن برای تامین مالی 210 هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در شبکه بانکی افزود: تاکنون بیش از 562 هزار نفر نسبت به افتتاح حساب نهضت ملی مسکن با مانده‌ای بالغ بر 90 هزار و 577 میلیارد ریال اقدام کرده‌اند.

عضو هیات عامل و معاون امور اعتباری بانک، همچنین درباره وضعیت مبالغ پرداختی به حساب سازنده از محل آورده متقاضیان طرح گفت: تاکنون 102 هزار و 355 میلیارد ریال به حساب سازندگان واریز شده است که تاکنون حدود 25 هزار درخواست از سوی فعالان این حوزه برای اخذ تسهیلات مذکور دریافت شده است.

فاضلیان با تشریح خلاصه‌ای از وضعیت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن ادامه داد: طبق آخرین گزارشات قرارداد تسهیلات حدود 107 هزار و 446 نفر از متقاضیان به مبلغ حدود 362 هزار و 390 میلیارد ریال منعقد شده و نزدیک به 122 هزار و 279 میلیارد ریال از محل سهم‌الشرکه بانک به حساب سازندگان پرداخت شده است.

عضو هیات مدیره بانک مسکن در خصوص وضعیت ارایه تسهیلات خودمالکی طرح نهضت ملی مسکن نیز اعلام کرد: از ابتدای اجرای طرح خودمالکی تاکنون قرارداد 34 هزار و 727 واحد به مبلغ 117 هزار و 610 میلیارد ریال منعقد شده است.

معاون امور اعتباری بانک مسکن، رقم تسهیلات خودمالکی پرداخت شده به پروژه‌ها و سازندگان را بیش از 51 هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

 

هیبنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید