رئیس کل بیمه مرکزی:

بیمه‌آسیا، شرکتی معتبر و قابل اطمینان در صنعت بیمه است

بیمه‌آسیا، شرکتی معتبر و قابل اطمینان در صنعت بیمه است
کدخبر : 35901

برگزاری موفقیت آمیز مجمع عمومی بیمه‌آسیا بدون بند حسابرسی کاری ارزشمند و رویدادی افتخار آمیزی برای مدیریت و کارکنان این شرکت است.

مهندس بهزادپور، رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت شصت و سومین سالگرد تاسیس بیمه‌آسیا در گفت‌وگوی اختصاصی با واحد خبر روابط عمومی، ضمن تبریک این مناسبت به مدیرعامل، کارکنان و نمایندگان بزرگ‌ترین بیمه خصوصی کشور، گفت: بیمه‌آسیا به عنوان دومین شرکت بزرگ بیمه‌ای کشور همانگونه که تاکنون عملکرد آن نشان داده است، در چارچوب اهداف صنعت بیمه نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به سند تحول دولت سیزدهم، اظهار داشت: انتظار داریم، شرکت بیمه‌آسیا در چارچوب و راستای برنامه‌ها و اهداف این سند تحول در حوزه صنعت بیمه پیشتاز باشد و نقش مهمی را برای تحقق اهداف صنعت بیمه ایفا کند.

مهندس بهزادپور در ادامه بر آموزش نیروی انسانی و جانشین‌پروری در صنعت بیمه کشور تاکید کرد و بیان داشت: فعالیت‌های بین‌المللی و برون مرزی و همچنین استفاده از فن‌آوری‌های روز در بخش‌های صدور، خسارت و ارزیابی از برنامه‌های با اهمیت صنعت بیمه است و امیدواریم شرکت بیمه‌آسیا با توجه به ظرفیت‌های فنی و نیروی انسانی قابل توجه خود، در این زمینه ها نیز فعالیت‌های چشمگیری داشته باشد.

مهندس بهزادپور در این گفت و گو بر توجه بیش از پیش شرکت‌های بیمه به موضوع پیگیری وصول مطالبات تاکید کرد.

 

روابط عمومی بیمه‌آسیا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید