با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی:

آغاز عملیات اجرایی ساخت مرحله نخست 45 کلاس درس فولاد سنگان

آغاز عملیات اجرایی ساخت مرحله نخست 45 کلاس درس فولاد سنگان
کدخبر : 35928

این شرکت در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و با هدف توسعه عدالت آموزشی با همکاری اداره نوسازی و ساخت مدارس خراسان رضوی، عملیات اجرایی ساخت مدارس چندگانه را در شهرستان خواف آغاز نمود.

در آیین افتتاح این مراسم، غلامپور (رئیس آموزش و پرورش شهرستان خواف) ضمن خیرمقدم به مهمانان حاضر در مراسم، عنوان کرد: شهرستان خواف با جمعیتی بالغ بر 160 هزار نفرکه حدود چهل و یک هزار نفر از این افراد دانش آموزان در حال تحصیل بوده و در 320 مدرسه مشغول به تحصیل اند و با توجه شرایط اقلیمی و مهاجرت به این منطقه، با کمبود فضای آموزشی مواجه هستیم که با همکاری و تعامل مثبت با شرکت های معدنی و دیگر مسئولین سعی در افزایش فضاهای مزبور داشته ایم.

غلامپور افزود: سرانه فضای آموزشی در شهرستان نسبت به استان حدود 2 متر مربع کمتر است و طبق سند تحول بنیادین باید به میزان 3/8 متر مربع برسیم که خوشبختانه با همکاری شرکت فولاد سنگان ، وارد فاز اجرایی ساخت سه مدرسه شش کلاسه شده ایم و از امروزعملیات اجرایی آغاز شده و انشالله کمبود فضای آموزشی را تا حدودی جبران خواهیم نمود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان خواف اضافه نمود : بی شک همیاری و هم افزایی مردم شهرستان نقش بسیار مهمی در توسعه فضاهای آموزشی داشته و از تمامی خیرین مدرسه ساز نیزکمال تشکر را داریم.

در ادامه مراسم، شمسی نیا ( معاون بهره برداری فولاد سنگان) عنوان کرد: در آغاز اعیاد گذشته را خدمت تمامی مردمان شریف روستای زوزن تبریک عرض نموده و فولاد سنگان در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی در منطقه و با هدف تسریع در ساخت مدارس سه گانه ، حق السهم مربوط به خویش را پرداخت نموده تا روند عملیاتی کار به نحو شایسته ای صورت پذیرد.

 معاون بهره برداری فولاد سنگان ادامه داد : فولاد سنگان از شرکت های زیر مجموعه فولاد مبارکه است و این شرکت  در راستای عدالت آموزشی با برگزاری آزمون استخدامی تعدادی از جوانان شهرستان خواف را جذب نموده و انشالله با توسعه پروژه های توسعه ای در آینده، شاهد اشتغال زایی مستقیم وغیر مستقیم خواهیم بود.

وی ادامه داد : فولاد سنگان در حوزه های آموزش، بهداشت ودرمان و توسعه سلامت جسم وروان، اشتغال زایی ، توسعه و ارتقای ورزش وتوسعه وعمران شهرستان و  … اقدامات موثر و ارزشمندی را با همکاری نهادهای مختلف در شهرستان انجام داده که یقینا موجب پیشرفت و توسعه شهرستان خواف خواهد شد.

در ادامه شوشتری ( مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی) با تقدیر از اقدامات فولاد سنگان، بیان کرد : از همراهی شرکت فولاد سنگان در مشارکت جهت ساخت مدارس تقدیر و تشکر می نمایم که با وجود مشکلات اقتصادی با انجام اقدامات موثر در راستای ارتقای نسل های آینده قدم بر می دارد. وی افزود : انقلاب شکوهمند ما سراسر دنیا را تکان داده و مستکبرین را در اقصی نقاط جهان را به وحشت انداخته است و انشالله با تلاش ، همت و تلاش روزافزون l,[f رضایت مقام معظم رهبری شویم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی ادامه داد : برای آموزش و پرورش پویا، باید دست به دست همدیگر داد و با همت میتوان شاهد نسلی فرهیخته وپرتوان بود و بزرگوارانی که در راه نوسازی قدم بر میدارند شاهد هستند که مدارس محلی برای برطرف شدن مشکلات مردم ، توسعه آرمان های ملی و مذهبی است و پر نمودن اوقات فراغت است.

گفتنی است ، با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، معاون بهره برداری فولاد سنگان، مدیران ادارات شهرستان، مقامات نظامی و انتظامی و مردم شریف روستای زوزن، عملیات اجرایی ساخت مرحله نخست 45 کلاس درس فولاد سنگان، آغاز شد.

 

روابط عمومی فولاد سنگان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید