مدیر امور استان‌ها و بازاریابی پست بانک ایران خبر داد:

صدور چهار هزار و 252 کارت فعال مروارید، طی چهار ماهه ابتدایی سال جاری

صدور چهار هزار و 252 کارت فعال مروارید، طی چهار ماهه ابتدایی سال جاری
کدخبر : 35966

مدیر امور استان‌ها و بازاریابی پست بانک ایران، از انعقاد 90 فقره قرارداد و صدور چهار هزار و 252 کارت فعال مروارید، طی چهار ماهه ابتدایی سال جاری در شعب سراسر کشور خبر داد.

علیرضا واحدپور مدیر امور استان‌ها و بازاریابی با اعلام این خبر افزود: در چهار ماهه ابتدایی سال‌جاری، تعداد 4.252 عدد کارت فعال مروارید صادر شده است که بیشترین تعداد کارت‌های مروارید در شعبه مستقل ۸۹۶، منطقه شرق تهران ۵۶۵، استان البرز ۳۵۹، منطقه غرب ۲۷۰، استان قزوین ۲۶۰ و استان بوشهر ۲۲۹ بوده است که این شش استان و مناطق در مجموع ۶۰ درصد از کارت‌ها را به خود اختصاص داده و ۲۷ استان دیگر سهم ۴۰ درصدی را به خود اختصاص داده‌اند.

 مدیر امور استان‌ها و بازاریابی گفت: کارمزد غیر مشاع قراردادهای مروارید در چهار ماهه سال ۱۴۰۱، مبلغ 81.019 میلیون ریال محقق شده که از این مبلغ استان‌های البرز، منطقه شرق، هرمزگان، قزوین، منطقه غرب و بوشهر در مجموع ۵۵ درصد از کارمزد حاصله را به خود اختصاص داده اند.

 واحدپور در پایان تصریح کرد: شعب تجریش، مستقل، کیش و رباط کریم در سال‌جاری بالاترین میزان کارمزد و شعب مستقل و تجریش بالاترین تعداد کارت صادره را داشته اند.

گفتنی است: خدمات کارت اعتباری مروارید از آبان ماه سال 1398 با هدف جذب شرکت‌ها و فروشگاه‌های ارائه کننده کالا و خدمات در شعب بانک راه‌اندازی شده است.

 

روابط عمومی پست بانک ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید