به منظور تبادل نظر و هم اندیشی؛

نشست صمیمی دکتر انصاری نیک با جمعی از ایثارگران پتروشیمی بندرامام

نشست صمیمی دکتر انصاری نیک با جمعی از ایثارگران پتروشیمی بندرامام
کدخبر : 35967

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در راستای تبادل نظر و هم اندیشی با جمعی از کارکنان ایثارگر شرکت نشست صمیمی برگزار کرد.

روز دوشنبه سوم مردادماه دکتر سپهدار انصاری نیک مدیرعامل شرکت با مسئول کمیته ایثارگران پتروشیمی بندرامام و جمعی از کارکنان و خانواده های معزز شهدا و ایثارگران جلسه ای هم‌اندیشی و هم افزایی برگزار و بخشی از برنامه ها و اهداف خود را در حوزه های توسعه ای تشریح کرد.

در ابتدای جلسه سپهدار انصاری نیک ضمن خیر مقدم به حاضرین و گرامیداشت روز خانوداه ، اظهار داشت: پس از جنگ تحمیلی و دهه هفتاد در پتروشیمی بندرامام شاهد یک شور و شوق در بین کارکنان و منطقه بودیم که آن شوق بدلیل بازسازی و نوسازی طرح عظیم پتروشیمی بندرامام و رسیدن عطر سازندگی و اشتغال به مشام مردم محروم بود.

وی افزود: امروز نیز با ادامه همان روحیه هیچگاه نباید از ساختن کشور عقب نشینی کنیم و بیش از هر زمان دیگری تلاش کنیم تا موج دوم نوسازی و توسعه مجتمع عظیم بندرامام را رقم بخورد و با یکدیگر عهد ببندیم تا با همدلی و همراهی و تلاش مجاهدانه ، تولید و اقتصاد کشور به شکوفایی هرچه بیشتر برسد.

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام تشریح کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هر ساله بر جلوگیری از خام فروشی و تبدیل نفت خام به فرآورده های با ارزش تر تاکید می‌فرمایند که می بایست در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و ایجاد ثروت و ارزش افزوده ، جهد و کوشش مضاعف کنیم تا با توسعه زنجیره ارزش دارای اقتصادی قدرتمند و درون‌زا شویم و در نهایت در بخش هایی مانند ایجاد اشتغال که مورد تاکید تمامی ارکان کشور است گشایش هایی را بوجود آوریم که امروز این ظرفیت عظیم در پتروشیمی بندرامام وجود دارد.

انصاری نیک در ادامه با تاکید بر فعال سازی ظرفیت های بالقوه پتروشیمی بندرامام ، بیان داشت : هدف اصلی ما در پتروشیمی بندرامام سودآوری ، ایجاد ارزش ، اشتغال‌زایی و رساندن خیر و برکات به مردم کشور و منطقه است و در همین راستا از روز ابتدایی کار در بندرامام تا به امروز ، تمام تمرکزمان بر روی ظرفیت های مغفول مانده شرکت بوده تا بتوانیم یکی یکی آنها را شناسایی و بکار بیاندازیم. در امتداد همین استراتژی نگاه ویژه ای به طرح های توسعه ای ، پروژه ها و خوراک واحدهای تولیدی‌مان داریم که در نهایت با تولید حداکثری بتوانیم برای کشور تولید ثروت بیشتری کنیم.

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در پایان تصریح کرد: امروز ایثارگری در کوشش ، تلاش ، همدلی ، همراهی در راستای تحقق اهداف تولیدی ، اقتصادی و اشتغال آفرینی معنا پیدا می کند و بهترین ایثار و خدمت به مردم همین پیشبرد اهداف اقتصادی و جلوگیری از هدر رفت منابع کشور می باشد.

طی این جلسه احمد گاموری مسئول کمیته ایثارگران پتروشیمی بندرامام ضمن تبریک انتصاب دکتر انصاری نیک و تشکر بابت تشکیل جلسه با ایثارگران ، اظهار داشت: همانگونه که در دوران دفاع مقدس و جنگ هشت ساله تحمیلی در جنگ نظامی بودیم ، امروز در جنگ اقتصادی هستیم و جامعه ایثارگران همانند دوران دفاع مقدس ، امروز هم تمام قد در نبرد اقتصادی حضور دارند و در خدمت تولید و اقتصاد کشور هستند.

مسئول کمیته ایثارگران در پایان بیان داشت: با توجه به حضور جامعه عظیمی از ایثارگران در پتروشیمی بندرامام این انتظار ‌می رود که ما بعنوان ایثارگر بیشتر از همیشه تلاش کنیم و قطعا تمامی ایثارگران به منظور تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و اقتصاد کشور از هیچ خدمتی دریغ نخواهند کرد.

 

روابط عمومی پتروشیمی بندرامام

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید