نتیجه همکاری بانک مسکن با یک شرکت دانش بنیان؛

ارایه خدمات بانک مسکن از طریق دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستانی امکان‌پذیر شد

ارایه خدمات بانک مسکن از طریق دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستانی امکان‌پذیر شد
کدخبر : 36001

تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن با اپراتور دانش‌بنیان آی‌تی‌ ساز به منظور ارایه خدمات بانک از طریق دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستانی امضا شد.

بانک مسکن در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و عمل به شعار سال مبنی بر «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین»، پروژه ملی ارایه خدمات بانک در شبکه دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی را با مشارکت اپراتور دانش‌بنیان آی‌تی‌ساز کلید زد.

این تفاهم‌نامه همکاری، توسط دکتر محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن و میرمیثم سیدی مدیرعامل اپراتور آی‌تی‌ساز امضا شد.

در قالب این تفاهم نامه، مشتریان بانک مسکن در مناطق مختلف کشور از جمله مناطق روستایی، می‌توانند از خدمات بانک، از طریق ۷ هزار دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ICT روستایی بهره‌مند شوند که در فاز اول این تفاهم نامه ارایه خدمات از طریق یک هزار دفتر خدماتی فراهم شده است.

این روند منجر به دسترسی مردم در نقاط دور کشور به شعب بانک مسکن، از طریق دفاتر مذکور می‌شود.

علاوه بر این، در راستای توسعه بانکداری دیجیتال، قابلیت افتتاح حساب غیرحضوری از مهرماه ۱۴۰۰ از طریق درگاه‌های آنلاین بانک مسکن از جمله اینترنت‌بانک و همراه‌بانک فراهم شده که به منظور گسترش این خدمات‌، امکان ارایه خدمات غیرحضوری از طریق این دفاتر در دستور کار بانک قرار دارد.

این همکاری مشترک در حوزه بانکداری الکترونیک به دلیل اینکه منجر به دسترسی عادلانه همه شهروندان به سرویس‌های بانک خواهد شد، بسیار حائز اهمیت است.

نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از دوم مردادماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی با حضور فعالان و علاقه‌مندان به این صنعت آغاز به کار کرده و تا پنجم مردادماه نیز ادامه دارد.

در این مراسم، سید میثم سیدی مدیرعامل اپراتور دانش‌بنیان آی‌تی ساز گفت: بعد از مصوبه مجلس در خصوص حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، بانک مسکن نخستین بانکی بود که به جوان‌هایی مثل ما در این حوزه اعتماد کرد و در حمایت از دانش‌بنیان‌ها وارد این عرصه شد.

 

هیبنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید