رسوایی جدید برای ساترا و پاچه‌خواری عجیب نماوا!

 رسوایی جدید برای ساترا و پاچه‌خواری عجیب نماوا!
کدخبر : 36108

انتشار اظهارات انتقادی مدیرعامل یک پلتفرم نمایش خانگی، با واکنش گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شد.

انتشار بخش‌هایی از مناظره مدیرعامل نماوا با مدیر ساترا، جنجالی شد. شانه ساز در این اطهارات با اشاره به اینکه در صنایع متفاوتی فعال است، گفت: تنها در صنعت نمایش خانگی است که رگولاتور، خودش رقیب ماست! عملکرد ساترا شبیه به بازی فوتبالی شده که از مجموعه نود دقیقه بازی، ٨٠ دقیقه بازی در میانه زمین برگزار می‎‌شود و ده دقیقه پایانی بازی به این نقطه می‌رسد که حذفش کنید! ساترا هیچ خطوط قرمزی را شفاف اعلام نمی‌کند و گویی دنبال کاهش مخاطب ماست! مثلا در سریال خاتون به ما گفتند چرا گفتید روس ها از شمال وارد ایران شدند؟ باید می‌گفتید متفق ها! ما که نمی‌توانیم تاریخ را عوض کنیم؛ تاریخ را که نمی‌شود تحریف کرد.

اگر قرار است شرکت های خصوصی را تعطیل کنید، بگویید. اینکه ما را ذره ذره آب می‌کنید درست نیست. الان فقط فیلیمو و نماوا در این زمین بازی باقی مانده است. اگر می‌خواهید دو دستی بازار را تقدیم ماهواره کنیم و برویم.

اگر به ما می‌گویید محتوایی شبیه صدا و سیما بساز در پاسخ باید بگوییم که خوب صدا و سیما دارد خودش می‌سازد؛ مردم چرا باید پول اینترنت بدهند! اگر آنها موفق بودند که الان باید صدا و سیما کلی کاربر داشت و طی این سال‌ها میلیون‌ها مخاطب را از دست نمی‌داد!

ساترا

کاش صداوسیما به پلتفرم‌ها به چشم اسرائیل نگاه نکند!

بعد از انتشار انتقادهای شدید مدیرعامل نماوا از صداوسیما و ساترا، روابط عمومی نماوا در اقدامی دست به ماله‌کشی برد و در بیانیه‌ای اعلام کرد: خبر منتشر شده برای یکسال قبل و درگیری نماوا با مدیر سابق ساترا بوده!

تاریخ انتشار میزگرد مدیرعامل نماوا و مدیر جدید ساترا و انتقادات شدیدش از صداوسیما و این سازمان بودجه‌خوار، برای دوماه قبل است و کاش ساترا به‌جای ریخت‌وپاش بیت‌المال برای “نمایش” مدیر جدیدِ خوب، نماوا را مجبور به صدور بیانیه نمی‌کرد و نماوا هم ناشیانه برای رسانه‌های مستقل، دیکته ساترا را ارسال نمی‌کرد و با یک سرچ ساده متوجه می‌شد که قضیه برای یکسال قبل نیست و مدیرشان تازگی‌ها با صداوسیما و با ساترا خوب شده(بخاطر مجوز سریال جدیدش) وگرنه تا دو ماه قبل خبری از این پاچه‌خواری‌ها نبوده و حتی به ساترا گفته که به پلتفرم‌ها به چشم اسرائیل نگاه می‌کند!

ظاهرا نامه تند نماینده تهران در مجلس درباره بی‌قانونی‌ها و سنگ‌اندازی‌های ساترا، آنها را به فکر یارگیری و پروپاگاندای ناشیانه انداخته!

ساترا

تازه نیوز

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید