بانک ملی ایران/

دیدار مدیران ارشد بانک ملی ایران با خانواده شهید مدافع حرم بانک

دیدار مدیران ارشد بانک ملی ایران با خانواده شهید مدافع حرم بانک
کدخبر : 36132

مدیران ارشد بانک ملی ایران همزمان با حضور در شهر مقدس مشهد با خانواده شهید محمدرضا سنجرانی ، تنها شهید مدافع حرم در شبکه بانکی کشور دیدار کردند .

در این دیدار که ابوالفضل نجارزاده ، قائم مقام مدیر عامل ، حسن مونسان و صمد عزیزنژاد ، اعضای هیات مدیره ، فرهاد معقول معاون منابع انسانی ، محمد نجف زاده معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور ،اکبر شبانی مدیر امور حراست ، مهدی سوهانیان رئیس اداره کل روابط عمومی و حمید صفای نیکو رئیس اداره امور شعب استان خراسان رضوی حضور داشتند ، نجارزاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطر همکار شهید، محمدرضا سنجرانی گفت: قطعا همه ما قدردان شهدا و خانواده شهدا هستیم .

حسن مونسان نیز ضمن تجلیل از خانواده شهید بیان داشت :همه ما مدیون خون شهدا هستیم و وظیفه مدیران در قبال خون شهدا سنگین تر است. صمد عزیزنژاد هم با گرامیداشت یاد و خاطر شهید محمدرضا سنجرانی ، جانفشانی در راه حق را از ویژگی های بارز شهدا دانست .

در این دیدار محمد نجف زاده نیز طی سخنانی اظهار داشت: امنیت حاکم بر جامعه امروز کشورمان ، حاصل جانفشانی شهدا ، رزمندگان و ایثارگران است .

فرهاد معقول نیز مجاهدت های شهدا را حاصل رشد و تربیت صحیح ایشان دانست و از خانواده این شهید گرامی تجلیل کرد .

در این بازدید حمید صفای نیکو ایثار و از خودگذشتگی و دلداگی به سرور شهدای عالم را از ویژگی های مهم این شهید جلیل القدر بیان کرد .

شایان ذکر است محمد رضا سنجرانی ، ملقب به کرار در تاریخ اول مهرماه سال 1396 و همزمان با آغاز ماه محرم با بذل جان خویش به مقتدایش سرور و سالار شهیدان پیوست .

 

روابط عمومی بانک ملی ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید