فروشگاه زنجیره ای رفاه/

تهیه کالاهای مایحتاج حسینه ها و اماکن مذهبی توسط فروشگاه های رفاه

تهیه کالاهای مایحتاج حسینه ها و اماکن مذهبی توسط فروشگاه های رفاه
کدخبر : 36147

قرارداد همکاری میان رفاه و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران امضا شد.

بار دیگر مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران در قالب طرح شمیم حسینی در آستانه ماه محرم، پنجم مرداد ماه سال جاری با حضور دکتر محمدرضا نمازی مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و جمعی از مدیران بلندپایه و کارشناسان طرفین قرارداد در محل ستاد مرکزی این بنگاه اقتصادی خصوصی برگزار شد.

جزئیات قرارداد همکاری رفاه و اداره کل اوقاف و امور خیریه تهران

تهیه کالاهای اساسی مایحتاج اماکن مذهبی، تکایا، حسینه ها، مساجد و امامزاده های استان تهران در آستانه ماه محرم در جهت برگزاری آیین ها و مراسمات مذهبی توسط فروشگاه های زنجیره ای رفاه از جمله مفاد قرارداد همکاری رفاه و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران است.

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با ارائه طرح‌ها، تسهیلات و خدمات مختلف چه به صورت مستقیم و چه با همکاری مجموعه‌های دیگر سعی داشته تا با استفاده از ظرفیت خود یک کمک‌رسان معیشتی برای مردم شریف ایران باشد و در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی نیز همانند سایر زمینه‌ها الگو باشد.

امروزه این ظرفیت در فروشگاه‌های رفاه ایجاد شده که در مقیاس کشوری بتواند همکاری کاربردی و موثری را در جهت اعتلای اقتصادی و رفاهی مردم با شرکت‌ها، مجتمع‌ها و سازمان‌های کلیدی و مهم کشور داشته باشد.

 

روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید