ابوالفضل آقادادی مطرح کرد:

برنامه‌ های بیمه کوثر برای سودآوری و ارائه محصولات نوآورانه

کدخبر : 36235

بیمه کوثر برای افزایش رضایت ذی‌ نفعان در زمینه‌ سودآوری و ارائه محصولات نوآورانه برنامه‌ های کوتاه‌ و بلندمدت را طراحی و براساس جدول زمان‌بندی اجرایی کرده است.

مدیرعامل شرکت به مطلب فوق اشاره کرد و گفت: تحقق اهداف و چشم‌انداز شرکت در رضایت مشتریان و سودآوری با اجرای به‌موقع برنامه‌ها و تاکتیک‌های مدنظر است و ما برای رسیدن به این مقصود به مدیریت مسئولانه و پاسخ‌گو و همت و تلاش مضاعف همه ارکان مجموعه بیمه کوثر نیاز داریم.

وی خدمت صادقانه و تکریم مشتریان را بزرگ‌ترین شکر نعمت زندگی کاری در این شرکت با نام ارزشی کوثر دانست و گفت: با توجه به اینکه محصول یک شرکت بیمه اطمینان، امنیت و آرامش است بنابراین اعتمادسازی و مدیریت ریسک برای بیمه کوثر از اهمیت بالایی برخوردار است و در این زمینه باید به همراهی با مشتری، رصد تغییرات محیطی، رشد فناوری، ضرورت تحلیل داده‌ها و توسعه کیفی شبکه فروش توجه بیشتری داشت. برای ایجاد تمایز در خدمت‌دهی باید رسیدگی به پرونده‌های خسارتی تسریع و به بهترین شکل ممکن انجام شود به‌گونه‌ای که بیمه‌گذار حلاوت و شیرینی دریافت پوشش بیمه‌ای را در زمان مناسب حس کند.

در بخش بیمه‌گری توجه ما معطوف به اقیانوس آبی است. ضمن اینکه به دنبال توسعه بازار به‌خصوص در بخش نفت، گاز و پتروشیمی هستیم. برای افزایش سودآوری نیز سرمایه‌گذاری مشترک را در دستور کار داریم. با توجه به انتشار صورت‌های مالی سه ماهه، همانطور که می‌دانید شرکت بیمه کوثر با بهره‌مندی از عملکرد مناسب در عملیات بیمه‌گری و مدیریت سرمایه‌گذاری همچون سال‌های گذشته توانست باز هم در شاخص مهم سودآوری در بین شرکت‌های برتر صنعت بیمه قرار گیرد.

ابوالفضل آقادادی با بیان اینکه تیم بازار بین‌الملل بیمه کوثر در کشورهای ازبکستان، عراق و افغانستان فعال است، خاطرنشان کرد: برنامه‌های جدیدی برای تقویت و توسعه این بخش در دست اقدام است و امیدوارم در عرصه‌های بین‌المللی شاهد توفیق‌های روزافزون باشیم.

 

سرمایه و ثروت

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: