عصارزاده، عضو هیات مدیره تاکید کرد؛

ارائه خدمات متنوع بانک توسعه تعاون به شرکت های صنعتی و معدنی کرمان

ارائه خدمات متنوع بانک توسعه تعاون به شرکت های صنعتی و معدنی کرمان
کدخبر : 36496

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در بازدید از چند شرکت صنعتی و معدنی کرمان بر توسعه خدمت رسانی بانک به شرکت های موجود در این استان تاکید کرد.

امیر هوشنگ عصارزاده طی بازدید از شرکت صنایع مس شهید باهنر کرمان و در جلسه با ضیایی مدیر عامل این شرکت اظهار داشت: حضور بانک توسعه تعاون در طرحهای ملی به عنوان بانک عامل و نیز ظرفیت های بالای شرکت صنایع مس شهید باهنر کرمان می تواند منجر به تفاهم دو جانبه و همکاری های فیمابین مالی و بانکی در ابعاد سپرده ای ، تسهیلاتی و خدمات تخصصی گردد.

وی با اشاره به مزیت های اقتصادی استان کرمان اعلام کرد: بانک این آمادگی را دارد که در مدیریت مالی و سپرده ای شرکت مس شهید باهنر کرمان خدمات تخصصی و مطابق معیارهای بانکداری اختصاصی و شرکتی ارائه دهد و همچنین انواع خدمات اعتباری و صدور ضمانت نامه و اعتبار اسنادی برای شرکت و کمک به تسهیل روابط مالی و اقتصادی میان شرکت و مشتریان آن را به این شرکت بزرگ معدنی به صورت ارزی و ریالی ارائه نماید.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون همچنین پیشنهاد داد: این بانک آمادگی انجام عملیات مالی مربوط به واریز حقوق کارکنان و ارائه تسهیلات پرسنلی را مطابق تفاهم های فیمابین به عهده بگیرد.

عصارزاده در ادامه با سفر به شهرستان بم در دیدار با تجریشی عضو هیات مدیره شرکت خودرو سازان بم اعلام کرد: همکاری مناسبی بین بانک توسعه تعاون و این شرکت وجود دارد، اما این ظرفیت وجود دارد که سطح همکاری ها گسترش یابد.

وی ادامه داد: بانک توسعه تعاون تا پیش از این سه میلیون و 500 هزار یورو در قالب ال سی و 340 میلیارد ریال در قالب تسهیلات سرمایه در گردش به این شرکت پرداخت کرده است.

عصارزاده در ادامه از جدیدترین خطوط رنگ آمیزی خودرو که به زودی راه اندازی می شود و دو مدل خودروی برقی جدید بازدید کرد.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون همچنین از شرکت کرمان موتور بازدید و با مهندس گرگانی ،عضو هیات مدیره این شرکت گفت وگو کرد.

شرکت کرمان موتور به عنوان یکی از سهامداران شرکت خودرو سازان بم ، محصولات جدید کی ام سی و جی ام سی را به خط تولید اضافه نموده است.

عصارزاده از توسعه همکاری با شرکت کرمان موتور استقبال کرد و گفت: بانک توسعه تعاون می تواند خدمات متنوع ارزی و ریالی را در بالاترین کیفیت عرضه کند.

وی بیان کرد: این بازدید می تواند پایه گذار بسیاری از مناسبات برای آغاز دوره ای جدید از همکاری بین بانک توسعه تعاون و شرکت کرمان موتور باشد.

 

روابط عمومی بانک توسعه تعاون

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید