صندوق قرض الحسنه شاهد/

پیام تسلیت مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی

پیام تسلیت مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی
کدخبر : 36688

دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد طی پیامی فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت.

دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد با صدور پیامی فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت و تعزیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

«السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک علیک منی سلام الله ابداً ما بقیت و بقی اللیل و النهار و لاجعله الله آخر العهد منی لزیارتکم »

محرم، ماه ایثار و از جان گذشتگی، ماهی است که در آن روز انسان ساز عاشورا به عنوان زیباترین جلوه عشق، ایثار، دین محوری، صبر، تعهد و آزادگی قرار گرفته، ماه حماسه انسان های پاک دل و راست قامتی که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و در راه دین و عقیده از جان گذشتند.

واقعه عاشورا کامل ترین نمونه تقابل کفر و ایمان و مبارزه حق علیه باطل است که آثار آن در تمام ابعاد تاریخ شیعه و زندگی آزادگان و آزاداندیشان جهان مشهود است.

اینجانب به نمایندگی از تمامی خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو و همچنین همکاران خدوم در صندوق قرض الحسنه شاهد، فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی ایام شهادت فرزند پیامبر، سالار آزادگان، سید و سرور شهیدان عالم حضرت اباعبدالله الحسین (ع )، علمدار با وفایش حضرت ابوالفضل العباس (ع) و شهدای کربلا را محضر صاحب الزمان حضرت مهدی موعود(عج)، نائب بر حق اش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، شیعیان و آزادگان جهان به ویژه مردم عزیز و شریف ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

اسلام کریمی

مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره

 

روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید