شرکت فولاد آلیاژی ایران/

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد با مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد با مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران
کدخبر : 36713

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد با حضور در شرکت فولاد آلیاژی ایران با مدیرعامل و اعضای کمیته فرهنگی این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

شیخ عباس زارع زاده شرکت فولاد آلیاژی ایران را یکی از صنایع متعهد و ممتاز در زمینه اقدامات فرهنگی و مسئولیت های اجتماعی دانست و گفت: جای بسیار خوشبختی است که این صنعت مهم در کشور داوطلب شده تا همایش تجلیل از آزادگان سرافراز در استان را میزبان باشد.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت تعداد ایثارگران استان یزد، خاطراتی از خانواده ی شهدا و همچنین خلاصه‌ای از عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد را تشریح نمود.

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران نیز در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و از جان گذشتگی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: حفظ ارزش‌ها و انتقال آن به نسل بعد از اهداف و وظایف ما است.

علیرضا چایچی یزدی همچنین از تصمیم کمیته فرهنگی شرکت فولاد آلیاژی ایران مبنی بر مشارکت در برگزاری آیین گرامیداشت آزادگان سرافراز همزمان با 26مرداد سالروز ورود ایشان به میهن اسلامی، قدردانی کرد و اظهار داشت:  شرکت فولاد آلیاژی ایران در جهت اصول و خدمت صحیح آماده ی همکاری در برگزاری این آیین را دارد.

گفتنی است هفته‌ی پیش بحث میزبانی از آیین گرامیداشت آزادگان سرافراز یزدی در کمیته فرهنگی شرکت فولاد آلیاژی ایران مطرح شده بود.

لازم به ذکر است که جلسه ای با حضور کارگروه فرهنگی شرکت در سالن کنفرانس منابع انسانی برگزار شد و جزئیات آیین تجلیل از آزادگان سرافراز مورد بررسی قرار گرفت‌.

 

روابط عمومی شرکت فولادآلیاژی ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: