فجر انرژی 5 گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه را کسب کرد

فجر انرژی 5 گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه را کسب کرد
کدخبر : 36758

تیم ممیزی داخلی با برگزاری 140 جلسه و در مجموع با بیش از 1800 نفر ساعت توانست این استاندارد ها و الزامات را برای کسب گواهینامه ها بروز رسانی کند.

محمدعلی محسنی رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی راهبردی شرکت فجر انرژی خلیج فارس اظهار کرد: این ممیزی به منظور اخذ گواهینامه های سیستم های مدیریت یکپارچه و IMS روزهای ابتدایی مردادماه به مدت 3 روز برگزار شد. در این ممیزی سیستم های استاندارد مدیریت کیفیت، استاندارد مدیریت محیط زیست، استاندارد مدیریت ایمنی، بهداشت حرفه ای، استاندارد مدیریت HSE یکپارچه و مدیریت انرژی مورد ممیزی قرارگرفتند.

وی افزود: این ممیزی با هدف اطمینان در حفظ منابع و سرمایه های سازمان با بهره گیری از سیستم مدیریت و همچنین پیدا کردن انطباق های سیستم با الزامات قانونی، بالادستی و سازمانی بوده که با نمونه برداری و ارائه شواهد، مدارک و مستندات به ممیزان انجام شد. پس از ممیزی تیم ممیز مطابق با استاندارد و الزامات، سازمان را به گرفتن گواهینامه های مذکور توصیه کردند. این توصیه ها کمک می کنند که فضای کسب و کار و فعالیت ها در مسیر درست استاندارد حرکت کند.

مدیر تعالی شرکت فجر با اشاره به اینکه شرکت فجر موفق به کسب 5 گواهینامه شده است، عنوان کرد: این ممیزی پس از 5 سال وقفه، مجددا برگزار شده است. وقفه 5 ساله در برگزاری ممیزی سیستم های مدیریت یکپارچه (IMS) به دلیل تغییر و ویرایش استاندارد ها بوده است.

وی ادامه داد: در طول این 5 سال و با توجه تغییرات استاندارد، تیمی در داخل سازمان تشکیل و با بهره گیری از آموزش های لازم تمامی استانداردها و الزامات مدیریتی در زمینه کیفیت، محیط زیست، ایمنی و سلامت را بروزرسانی کرد. تیم ممیزی داخلی با برگزاری 140 جلسه و در مجموع با بیش از 1800 نفر ساعت توانست این استاندارد ها و الزامات را برای کسب  گواهینامه ها بروز رسانی کند.

محسنی در پایان خاطرنشان کرد: از سال 1396 تاکنون 4 نوبت ممیزی درون سازمانی به همت تیم ممیزی داخلی برگزار شده است.

 

روابط عمومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: