سازمان اموال تملیکی در دولت سیزدهم روی ریل تحول قرار گرفته است

سازمان اموال تملیکی در دولت سیزدهم روی ریل تحول قرار گرفته است
کدخبر : 36870

قائم مقام سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه ساماندهی انبارهای مملو از کالا و فرایند تعیین تکلیف کالاها ظرف کمتر از شش ماه، پیشرفت قابل قبولی داشت، گفت: سازمان اموال تملیکی در دولت سیزدهم روی ریل تحول قرار گرفته است.

مراسم تکریم و معارفه مدیر اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان قم صبح امروز چهارشنبه با حضور قائم مقام سازمان و مدیران دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در محل اداره کل امور اقتصاد و دارایی این استان برگزار شد.

در این مراسم صاحب حجتی، ضمن اشاره به وضعیت سازمان اموال تملیکی و‌ نابسامانی های این سازمان در آغاز به کار دولت سیزدهم، اظهارداشت: با تلاش جهادی همکاران اموال تملیکی و با تدوین برنامه تحولی، موضوع ساماندهی انبارهای مملو از کالا  و فرایند تعیین تکلیف کالاها ظرف کمتر از شش ماه، پیشرفت قابل قبولی داشت و مجموعه را به کار جهادی و اجرای برنامه تحولی امیدوار کرد.

وی بیان کرد: برای شفاف سازی بیشتر و صیانت بهتر از بیت المال و حق الناس، در زمینه مزایده ها، حراج ها، تعیین تکلیف اموال و انهدام کالاهای تاریخ مصرف گذشته و فاسد نیازمند بهره برداری از سامانه جامع اموال تملیکی هستیم.

قائم مقام سازمان اموال تملیکی درباره آخرین وضعیت راه اندازی سامانه جامع اموال تملیکی اظهار کرد: فرایند اجرایی این سامانه از تابستان سال گذشته با جدیت بیشتر در حوزه قائم مقام پیگیری شده است و بخش متروکه این سامانه تا پایان مهرماه راه اندازی می شود.

حجتی در پایان گفت: موفقیت سازمان اموال تملیکی در شناساندن بهتر وظایف و تکالیف این سازمان به جامعه و همچنین تسریع در تعیین تکلیف کالاها و فروش آنها از طریق مزایده و دیگر روش های فروش، نتیجه هم افزایی و تعامل سازنده با دستگاه قضایی، نظارتی و‌ رسانه ها است.

مدیر کل امور اقتصادی و‌دارایی استان قم در این جلسه ضمن تجلیل از تعامل و‌ زحمات نجم الدین ربانی مدیر قبلی اداره اموال تملیکی این استان گفت: ایشان مدیری دلسوز و جهادی هستند و کمترین حجم پرونده های سنواتی متعلق به استان قم است که گویای دغدغه مندی وی نسبت به صیانت از بیت المال و حق مردم است.

فراهانی افزود: امیدواریم  سرپرست جدید اداره اموال تملیکی همچون گذشته تعاملات دوسویه با دستگاه های قضایی استان بویژه قضات تغزیرات و کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان را حفظ کند.

براین اساس، طبق حکمی از سوی سید عبدالمجید اجتهادی؛ مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره سازمان اموال تملیکی، حسین اصغری به عنوان سرپرست اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان قم معارفه و از زحمات نجم الدین ربانی تجلیل شد.

 

روابط عمومی سازمان اموال تملیکی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید