معرفی ۱۰‌ محصول برتر سال ۱۴۰۱

معرفی ۱۰‌ محصول برتر سال ۱۴۰۱
کدخبر : 37329

هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران، با بخش‌های متنوع و میزبانی از فعالان حوزه اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری، دی‌ماه امسال برگزار می شود.

نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های معرفی محصول، جشنواره چهره‌های ماندگار و فناور برتر، بخش‌های استارت‌آپی و نوآوری و معرفی ۱۰محصول شاخص، بخش‌های مختلف این نمایشگاه را تشکیل می دهد.

همچنین این نمایشگاه برای نخستین بار به صورت پخش متاورسی نیز برگزار خواهد شد.

2

هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران در سالی که به نام «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نام‌گذاری شده و با شعار «دانش بکارید، ثروت درو کنید» بخش جدیدی براساس تقاضای همراهان Transaction به این رویداد اضافه کرده است و همه بانک‌ها و شرکت‌ها می‌توانند محصولات خود را برای عرضه به هیات‌داوران ارسال کنند. از بین محصولات رسیده، 10محصول برتر در حوزه فناوری‌های مالی انتخاب می شود.

فرآیند انتخاب ۱۰‌محصول برتر سال‌۱۴۰۱

    صاحبان محصولات و خدمات حداکثر تا اول آبان‌ماه فرصت دارند نام محصول با توضیحات مناسب را برای ارزیابی اولیه هیات‌ داوران ارسال کنند.

    هیات‌داوران در صورت لزوم از کارشناسان مربوطه دعوت خواهند کرد در نشستی حضوری، توضیحات لازم را ارائه کنند.

    هیات‌داوران تا پایان آبان‌ماه ۱۰ ‌محصول جدید را برگزیده و به صاحبان آن‌ها اعلام می‌کنند.

    صاحبان محصول و خدمات برگزیده مراتب اقدامات اداری و مالی را با ستاد برگزاری تا نیمه آذرماه به سرانجام می‌رسانند.

    فهرست محصولات برگزیده و زمان رونمایی آن تا پایان آذرماه از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود.

    از نمایندگان ۱۰‌محصول برگزیده در مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران تقدیر و تندیس محصول برتر را دریافت می‌کنند.

    صاحبان محصول در طول برگزاری نمایشگاه یک‌ساعت فرصت دارند در حضور مقامات، مدیران، خبرنگاران و بازدیدکنندگان به کم و کیف محصول خود بپردازند.

    مراسم رونمایی به‌صورت زنده از تلویزیون‌های اینترنتی، سایت‌های مرکز فابا و شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود.

    فیلم رونمایی مراسم تدوین و به صاحبان محصول تقدیم می‌شود و همچنین در شبکه‌های مجازی منتشر می‌شود.

    مجموع ۱۰‌محصول برتر در قالب کتاب «محصولات برتر سال ۱۴۰۱» تدوین و برای مدیران اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری ارسال می‌شود.

فعالان اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری که علاقمند به حضور در این بخش از رویداد نمایشگاه تراکنش ایران هستند از هم‌اکنون می‌توانند محصول خود را آماده کرده و در اوایل آبان‌ماه محصولشان را برای کمیته داوران مرکز فابا ارسال کنند و مسئولان مربوطه با آن‌ها تماس خواهند گرفت.

شرکت‌ها و سازمان‌های علاقه‌مند برای حضور در این بخش و همچنین اسپانسری و طرح موضوعات مورد علاقه خود، می‌توانند با مرکز فابا با شماره تلفن (۴۳۳۴۷ داخلی ۳۰۵) و یا واتس‌آپ (۰۹۲۰۹۵۰۱۹۲۹)تماس بگیرند.

 

ستاد برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید