مدیر امور استان ها و بازاریابی پست بانک ایران:

همزمان با روز باجه‌های بانکی، از 193 باجه برتر تجلیل می‌شود

همزمان با روز باجه‌های بانکی، از 193 باجه برتر تجلیل می‌شود
کدخبر : 37483

مدیر امور استان ها و بازاریابی بانک از برگزاری مراسم ویژه گرامیداشت روز باجه‌های بانکی در روز سوم شهریور خبر داد و گفت: در این مراسم از ١٩٣ باجه بانکی برتر تجلیل، سه باجه خدمات بانکی روستایی افتتاح و از هشت خدمت جدید برای باجه‌ها رونمایی می‌شود.

علیرضا واحدپور مدیر امور استان ها و بازاریابی با اعلام این خبر افزود: باجه‌های بانکی شریک کاری و همکار بانک هست و برای قدردانی از زحمات آنان طی مراسمی با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک از 193 باجه بانکی برتر در سراسر کشور تجلیل و قدردانی می‌شود.

واحدپور با اشاره به اینکه برای انتخاب باجه بانکی برتر چهار شاخص تعداد حساب، میزان منابع، تعداد تراکنش ماهیانه و سابقه فعالیت تا پایان تیرماه سال جاری در نظر گرفته شده است، گفت: باجه‌های بانکی که بیش از 8000 فقره حساب بانکی افتتاح کرده داشته باشند حداکثر امتیاز را در این شاخص به دست آورده‌اند.

وی ادامه داد: شاخص‌ جذب منابع باجه بانکی با 500 میلیارد ریال منابع بیشترین امتیاز و بین 50 تا 100 میلیارد ریال کمترین امتیاز را داشته و در تعداد تراکنش‌های ماهانه باجه‌های بانکی با 3000 فقره و بیشتر بالاترین امتیاز را محسوب شده و به ازای هر سال سابقه، یک امتیاز برای باجه‌ها در نظرگرفته شده است.

مدیر امور استان ها و بازاریابی بانک با بیان اینکه برای هر استان با توجه به تعداد باجه‌های فعال سهیمه‌ای برای معرفی باجه منتخب در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: استان‌های خراسان رضوی، مازندران، اصفهان، آذربایجان شرقی، گیلان، فارس و گلستان  با 9 باجه بانکی منتخب در رده نخست و استان‌های آذربایجان غربی، کرمان، خوزستان و همدان با معرفی هفت باجه در رده دوم قرار دارند.

واحدپور با اشاره به اینکه از 12 استان و مدیریت شعب منطقه غرب استان تهران، شش باجه بانکی که بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند، در این مراسم حضور دارند، گفت: از استان‌های قزوین، اردبیل، ایلام، سمنان، البرز، کهگیلویه و بویراحمد، قم و مدیریت شعب غرب تهران نیز با توجه به تعداد باجه‌های فعال، سه باجه‌ بانکی برتر انتخاب و معرفی شده است.

مدیر امور استان ها و بازاریابی بانک با بیان اینکه در مراسم روز گرامیداشت باجه‌های بانکی32 باجه منتخب برتر از استان‌ها و مدیریت شعب استان تهران در این مراسم حضور دارند، خاطرنشان: سایر منتخبین از طریق ویدئو کنفرانس در این مراسم حضور خواهند داشت.

 

اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید