در راستای همکاری در حوزه اسناد ملّی؛

صندوق تامین خسارت های بدنی و معاونت اسناد ملی تفاهمنامه همکاری امضا کردند

صندوق تامین خسارت های بدنی و معاونت اسناد ملی تفاهمنامه همکاری امضا کردند
کدخبر : 37529

در راستای تقویت همکاری های علمی، فرهنگی و خدماتی در زمینه علوم آرشیوی، ساماندهی و سازماندهی اسناد، تفاهم نامه همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران و صندوق تامین خسارت های بدنی به امضا رسید.

به منظور انتقال، تنظیم و توصیف اسناد، ورود اطلاعات، ذخیره سازی و دیجیتال سازی اسناد صندوق تامین خسارت های بدنی تفاهم نامه همکاری میان دو مجموعه به امضا رسید.

همکاری در زمینه انتقال و نگهداری اسناد صندوق در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، آماده سازی، تنظیم و توصیف اسناد صندوق تامین خسارت های بدنی، ورود اطلاعات و ذخیره سازی اسناد تنظیم و توصیف شده در سامانه محفای صندوق تامین خسارت های بدنی، تهیه نسخه دیجیتال (اسکن) از اسناد صندوق و همکاری در دسترسی به سامانه ورد اطلاعات و ذخیره سازی از جمله موارد عنوان شده در این تفاهم نامه در زمینه همکاری های مشترک است.

شایان ذکر است صندوق تامین خسارت های بدنی اولین مجموعه از دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصاد و دارایی است که در راستای شفافیت مالی، استخراج تضامین و اوراق بهادار سالهای گذشته، افزایش درامدهای خود و صرفه جویی در فضای اداری به توصیف و پردازش تخصصی اسناد خود اقدام می نماید.

 

روابط عمومی صندوق تأمین خسارت‌های بدنی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید