هدفگذاری های بانک ملی ایران نتیجه داد

هدفگذاری های بانک ملی ایران نتیجه داد
کدخبر : 37530

بررسی صورت‌های مالی بانک ملی ایران در سال 1400 بیانگر این است که جمع درآمدهای این بانک در سال مالی جدید نسبت به سال قبل رشد ۶۸ درصدی داشته است و این نشان می دهد که بانک ملی ایران طبق برنامه ریزی ها و هدفگذاری های صورت گرفته خود حرکت کرده است.

اقدامات این بانک در طول یک سال گذشته نشان می دهد مدیریت صحیح و کارآمد می تواند زمینه فعالیت های سازنده و تغییرات اساسی را ایجاد کند.

بر اساس صورت‌های مالی بانک ملی ایران در درآمد و هزینه در تیرماه ۱۴۰۱ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نشان می دهد که جمع درآمدهای این بانک از ۱۳۷ هزار و ۹۴۸ میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال در تیرماه ۱۴۰۰ به رقم ۲۳۲ هزار و ۳۰ میلیارد و ۷۳۲ میلیون ریال در سال جدید افزایش داشته است که رشد ۶۸ درصدی را نشان می دهد.

پر واضح است که جمع هزینه های این بانک در تیرماه ۱۴۰۱ به ارزش ۲۵۷ هزار و ۸۱۳ میلیارد و ۹ میلیون ریال را ثبت کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۱ درصد افزایش داشته است.

با نگاهی کارشناسانه، عملکرد سال مالی 1400 بانک ملی ایران با نتایج سال قبل آن کاملا مشخص و واضح است بطوری که نکته برجسته در صورت های مالی این بانک در مدت سال گذشته نشان می دهد زیان بانک از رقم ۵۸ هزار و ۷۴۷ میلیارد و ۷۹۲ میلیون ریال در سال ۱۴۰۰ به مبلغ ۲۵ هزار و ۷۸۲ میلیارد و ۲۷۷ میلیون ریال در سال ۱۴۰۱ کاهش پیدا کرده است که این کاهش ناشی از از افزایش ۶۸ درصدی درآمدهای این بانک است و این آمار و ارقام بیانگر این موضوع مهم است که سیاست ها، راهبردها و اهداف بانک طی یک سال اخیر درست و به جا انتخاب و اجرا شده است.

 

روابط عمومی بانک ملی ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید