برگزاری اختتامیه‌ی مسابقات فوتسال "جام آزادگان" در قم

برگزاری اختتامیه‌ی مسابقات فوتسال "جام آزادگان" در قم
کدخبر : 37548

جانشین فرمانده سپاه استان قم: باید به ورزش‌ها نگاهی فراتر از نگاه "بازی بودن" نداشته باشیم.

همزمان با روزهای پایانی مردادماه که یادآور خاطرات شیرین بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی‌مان است، اختتامیه "مسابقات فوتسال جام آزادگان" در تالار تئاتر و فرهنگ شهر قم، با حضور سردار مهدی کبیری‌پور، جانشین فرمانده سپاه استان قم برگزار شد.

وی در این مراسم با اشاره به مناسبت سالروز ورود اولین گروه از اسرای هشت سال دفاع مقدّس به ایران اسلامی و تبریک این روز گفت: درک زحمات، تلاش‌ها و رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس، بسیار سخت است و نباید این زحمات، به فراموشی سپرده شود.

وی که در جمع نوجوانانِ شرکت کننده در "مسابقات فوتسال جام آزادگان" سخن می‌گفت، ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس افزود: این خاطره‌ها تنها گوشه‌هایی از رشادت‌های رزمندگان اسلام در جبهه‌های دفاع مقدس، اردوگاه‌ها و زندان‌های صدام است که با زبان، قابل بیان و توصیف نیست.

سردار کبیری‌پور با اشاره به امدادهای الهی و عنایت اهل بیت علیهم‌السلام در جنگ جبهه‌ی مقاومت با گروه‌های تکفیریِ "داعش" و "النصره" در خا‌ک عراق و سوریه گفت: ائمه معصومین علیهم‌السلام همچون دوران "انقلاب" و "دفاع مقدس"، نگاه ویژه‌ای به رزمندگان اسلام و نیروهای مقاومت داشتند و این عنایات، واقعیت‌های دوران ماست که باید مورد توجه قرار گیرد.

جانشین فرمانده سپاه استان قم در توصیه‌ای به شرکت‌کنندگانِ "اختتامیه‌ی فوتسال جام آزادگان" بیان داشت: نباید با ورزش‌هایی چون فوتبال و فوتسال به گونه‌ای برخورد شود که جایگاه حب‌ّها و بغض‌ها مخلوط شود و با افتادن در دام شیاطین، دچار افراط‌ها و تفریط‌های گوناگون شویم؛ بلکه باید به ورزش‌ها، نگاهی فراتر از نگاه "بازی بودن" نداشته باشیم.

همچنین در این مراسم، حجت‌الاسلام حسنعلی خوئینی مسئول گروه تبلیغی جهادی رشد، با تبریک روزهای ورود آزادگانِ سرافراز به میهن اسلامی، از شرکت کنندگان در "مسابقات فوتسال جام آزادگان"، تشکر کرد.

در پایان این مراسم از برگزیدگان "مسابقات فوتسال جام آزادگان" تجلیل شد.

گفتنی است مسابقات فوتسال جام آزادگان توسط "گروه تبلیغی جهادی رشد" و نیز "مجموعه ثامن" و با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، سپاه استان قم و نیز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، برگزار شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید