وحید نام‌نیک، معارفه شد/

خلق ثروت و ایجاد ارزش‌افزوده در ایلام با بهره‌برداری از پتروشیمی ارغوان‌گستر

خلق ثروت و ایجاد ارزش‌افزوده در ایلام با بهره‌برداری از پتروشیمی ارغوان‌گستر
کدخبر : 37594

عضو هیئت مدیره پترول گفت: با بهره‌برداری از پتروشیمی ارغوان گستر ایلام، زمینه خلق ثروت و ایجاد ارزش افزوده در ایلام فراهم خواهد شد.

آیین معارفه وحید نام‌نیک سرپرست پتروشیمی ارغوان گستر ایلام با حضور علی علیرضانژاد، عضو هیئت مدیره و مدیر ارشد پترول برگزار شد.

علیرضانژاد در این آیین با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با بیان اینکه وحید نام‌نیک با داشتن بیش از ۱۷ سال سابقه مدیریتی نیروی جوانی محسوب می‌شود و اجرای پروژه‌ها و بهره‌برداری‌های متفاوتی را در کارنامه کاری خود دارد، افزود: تغییرات جزء لاینفک مدیریت در کشور است.

وی اظهار امیدواری کرد که با روحیه جهادی و تلاش مضاعف، طرح ارغوان گستر ایلام در حداقل زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

عضو هیئت مدیره پترول با اشاره به اینکه راه‌اندازی این طرح تولیدی پلی‌پروپیلن به عنوان مصرف‌کننده خوراک پتروشیمی ایلام، کمک شایانی به حل مشکلات بارگیری پروپیلن و خوراک بین مجتمعی خواهد کرد، گفت: با بهره‌برداری پتروشیمی ارغوان گستر ایلام زمینه خلق ثروت و ایجاد ارزش افزوده در ایلام فراهم خواهد شد.

پیشرفت ۷۳ درصدی پلی‌پروپیلن ارغوان گسترایلام

وحید نام‌نیک، سرپرست پتروشیمی ارغوان گستر ایلام نیز در این آیین با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته مدیران قبلی این شرکت اظهارداشت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد که با کمک نیروی‌های جوان و با تجربه، طرح پتروشیمی ارغوان گستر ایلام پس از رفع موانع در کمترین زمان به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: شرکت ارغوان گستر ایلام با ظرفیت تولید ۱۵۰ هزار تن پلی‌پروپیلن و قابلیت تولید ۴۵ گرید مختلف پلی‌پروپیلن به عنوان یک پروژه سازگار با محیط‌زیست با ۷۳ درصد پیشرفت فیزیکی یکی از طرح‌های زیرمجموعه پترول و هلدینگ خلیج‌فارس است.

لازم به ذکر است، وحید نام‌نیک متولد استان خوزستان، شهرستان بهبهان و دارای دو مدرک کارشناسی شیمی کاربردی و مهندسی شیمی و کارشناسی ارشد مهندسی شیمی است. همچنین، نام‌نیک دکترای مدیریت کسب‌وکار (DBA) را نیز کسب کرده است.

او در ابتدا به عنوان یک کارشناس در پتروشیمی غدیر جذب شد و تمام پست‌های فنی، مدیریتی و در نهایت مدیرعاملی را در این شرکت در کارنامه کاری خود ثبت کرد.

حضور در طرح پتروشیمی گچساران به عنوان یکی از مدیران ارشد و مدیرعاملی شرکت‌های نیروکلر اصفهان و پتروشیمی پلی‌استایرن انتخاب از دیگر سوابق کاری نام‌نیک است.

 

روابط عمومی پتروشیمی ارغوان گستر ایلام

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید