معاون بازاریابی بیمه ملت مطرح کرد:

همیار راهی برای توانمندسازی شبکه فروش

کدخبر : 37606

امیر حسین قربانی معاون بازاریابی شرکت بیمه ملت در گفت‌و‌گویی با اشاره به آغاز به کار جشنواره همیار که از یکم شهریورماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره همزمان با آغاز هفته دولت شروع به کار می‌کند و چند منظوره طراحی شده است بطوریکه هدف اصلی از برگزاری آن ارتقای توانمندی فروش نمایندگان و در کنار آن بهبود وضعیت سبد پرتفوی است.

امیر حسین قربانی معاون بازاریابی شرکت بیمه ملت در گفت‌و‌گویی با اشاره به آغاز به کار جشنواره همیار که از یکم شهریورماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره همزمان با آغاز هفته دولت شروع به کار می‌کند و چند منظوره طراحی شده است بطوریکه هدف اصلی از برگزاری آن ارتقای توانمندی فروش نمایندگان و در کنار آن  بهبود وضعیت سبد پرتفوی است.

وی افزود: این جشنواره به مدت چهار ماه ادامه دارد که فعالیت در رشته‌های بیمه‌ای آتش‌سوزی، باربری، مسئولیت، مهندسی، عمر و حادثه و درمان کسب و کارهای کوچک در این جشنواره مدنظر است.

معاون بازاریابی شرکت بیمه ملت در تشریح دلایل برگزاری این جشنواره تصریح کرد: جشنواره همیار مبتنی بر دانش coaching طراحی شده است و توسط مدیریت بازاریابی برگزار می‌شود تا با هدایت و آموزش تمام نمایندگان، آشنایی کامل نسبت به رشته های بیمه ای، بازار هدف آنها، روش بازاریابی تخصصی هرکدام و نحوه صدور هر بیمه‌نامه به طور تخصصی بر پایه تجارب نمایندگان برتر آموزش داده شود.

قربانی اضافه کرد: یکی از اهداف مهم این جشنواره توسعه و فعال‌سازی شبکه فروش و تغییر رویکرد ایشان برای تمایل به خرده فروشی در جهت ایجاد پرتفوی ماندگار می باشد تا در گام نخست شاهد ارتقا سطح دانش نمایندگان بوده و در ادامه با افزایش فروش محصولات تخصصی ضمن بهبود ترکیب سبد پرتفوی، و افزایش سطح درآمد نمایندگان، شاهد تحقق بودجه مورد نظر در بازه زمانی جشنواره شبکه فروش باشیم.

وی همچنین درباره نحوه حضور در جشنواره همیار گفت: روش اجرایی طرح به این صورت است که با اطلاع‌رسانی و ارسال فرم برای تمام نمایندگان، ضمن ثبت نام و درخواست نمایندگان، گروه بندی و رتبه بندی نمایندگان توسط مدیریت بازاریابی انجام خواهد شد و در هر گروه نماینده برتری براساس تجربه و تسلط بر تمام بیمه‌نامه‌ها به عنوان سرپرست گروه تعیین می شود تا گروه خود را بر پایه بازارهدف هر بیمه‌نامه، نحوه بازاریابی و نحوه صدور آن بیمه‌نامه آموزش دهد. در تمام مراحل نظارت مدیریت بازاریابی، مدیران شعب، مدیران فنی و سرپرستان فروش برای پیشبرد اهداف جشنواره انجام خواهد شد.

معاون بازاریابی شرکت بیمه ملت درباره جوایز جشنواره همیار با بیان اینکه این جشنواره در بازه زمانی چهار ماهه از 01/06/1401 تا 30/09/1401به صورت 2 بازه 2ماهه اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: جایزه گروه برنده معادل 2% مابه‌التفاوت مازاد فروش محقق‌شده کل گروه‌ها نسبت به فروش پیش‌بینی شده در بازه جشنواره است که در صورت احراز شروط ذکر شده، در پایان مدت جشنواره به نسبت 20 به 80 بین سرگروه و اعضای گروه تقسیم می‌شود.

وی ادامه داد: به منظور افزایش انگیزه رقابت به گروه‌ها در پایان ماه دوم، در صورت احراز شرایط، 1% مابه‌تفاوت مازاد فروش محقق‌شده کل گروه‌ها نسبت به فروش پیش‌بینی شده در بازه 2 ماهه به گروه برنده دوماهه نخست تخصیص می‌یابد. همچنین به برترین شعبه که در راهبری، آموزش و بهبود نمایندگان زیر مجموعه خود (فارغ از اینکه نمایندگان زیرمجموعه کدام گروه جشنواره هستند) فعالیت مناسب داشته باشد و بیشترین درصد افزایش فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل در بازه جشنواره را کسب نماید، در پایان مدت جشنواره جایزه‌ای به عنوان جایزه شعبه برتر در قالب پاداش یا کارانه پرداخت خواهد شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید