آغاز ترم دوم دوره های آموزشی طرح تابستان مساجد در کیش

آغاز ترم دوم دوره های آموزشی طرح تابستان مساجد در کیش
کدخبر : 37616

ترم دوم دوره های آموزشی طرح تابستان در 7 مسجد جزیره کیش با 25 رشته آموزشی، مهارتی، ورزشی و هنری از ابتدای شهریور امسال آغاز می شود.

پس از برگزاری نخستین دوره های آموزشی، مهارتی و ورزشی طرح تابستان مساجد کیش که مورد استقبال تعداد 1 هزار و 704 نفر از ساکنان کیش در سطوح سنی مختلف قرار گرفت، مراسم پایان دوره آموزشی این طرح، پنجشنبه ۲۷ مرداد برگزار شد.

ترم دوم دوره های آموزشی، مهارتی و ورزشی طرح تابستان مساجد در راستای استفاده از ظرفیت های فرهنگی و جذب حداکثری کودکان، نوجوانان و جوانان در این کلاس ها با حضور 20 مربی در 7 مسجد کیش "امام موسی کاظم(ع)، جواد الائمه(ع)، امام سجاد(ع)، حضرت زینب(س)، امام صادق(ع)، خاتم الانبیاء(ص) و امام مجتبی(ع)" از ابتدای شهریور آغاز خواهد شد.

همچنین سنین 6 تا 14 سال بیشترین متقاضی نام نویسی جهت شرکت در دوره های آموزشی طرح تابستان مساجد کیش هستند و بانوان نیز از برگزاری دوره های آموزشی "آشپزی و خیاطی" استقبال کردند.

با تخفیف های 70 درصدی و 90 درصدی برای فراگیران این دوره از کلاس های آموزشی که در مساجد کیش در نظر گرفته شده است، ایاب و ذهاب برای شرکت کنندگان در رشته های ورزشی "شنا، ژیمناستیک و تیراندازی" رایگان است.

مرحله دوم این دوره از کلاس های آموزشی در مساجد کیش که از 22 تا 29 مرداد ادامه داشت با رعایت پروتکل های بهداشتی "استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی" این دوره های آموزشی از ابتدای شهریور آغاز خواهد شد.

لازم به ذکر است 25 رشته آموزشی "تیر اندازی با تفنگ، ژیمناستیک، شنا، آشپزی، نقاشی کودک، نقاشی نوجوان، خوشنویسی، داستان نویسی، فن بیان، چرتکه، کار دستی، کشت و پرورش گل های تزئینی، تکثیر گل های تزئینی به روش کشت بافت، آموزش ساخت تراریوم، آموزش مقدماتی شبکه، آموزش سخت افزار، آموزش مقدماتی ماشین های اداری، آموزش آشنایی با ویندوز و نصب نرم افزارها، آموزش زبان انگلیسی، آموزش مقدماتی برنامه نویسی و طراحی وب، آموزش نصب دوربین های مدار بسته، خیاطی، کلاس های تقویتی درسی، کارگاه سواد رسانه ای، کارگاه تربیت صحیح کودکان" برای مادران" در دومین دوره از کلاس های آموزشی طرح تابستانی مساجد برگزار می شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید