انتشار فراخوان جشنواره جایزه بزرگ موسیقی جام جهانی

انتشار فراخوان جشنواره جایزه بزرگ موسیقی جام جهانی
کدخبر : 37617

فراخوان جایزه بزرگ موسیقی جام جهانی با هدف ایجاد نشاط و همدلی با تیم ملی فوتبال ایران منتشر شد.

رویداد جایزه بزرگ موسیقی جام جهانی با موضوعات ورزش و نشاط، ایران، جام جهانی، یار دوازدهم، همسایه‌ی جام، اینجا خلیج فارس است، صلح و دوستی، فوتبال برای همه و عشق به میهن برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این رویداد بین المللی ایجاد فرصت بزرگ برای پیوند موسیقی و ورزش در بستر حرفه‌ای، دیده شدن آثار موسیقیایی با کیفیت مرتبط با فوتبال و جام جهانی، پیوند ستاره‌ها و استعدادهای موسیقی ایران برای تولید بهترین آلبوم موسیقی جام جهانی، تولید آثار فاخر و با کیفیت در مقیاس تمامی ژانرهای موسیقی بین المللی در ایران با محور موسیقی فوتبال و موسیقی ورزشی، هم افزایی تمامی ارکان دولتی و بخش خصوصی به منظور حمایت از اثار برگزیده در پخش بین المللی آثار و بنیان گذاری کنسرسیوم موسیقی ورزشی در ایران خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند در ژانرهای مختلف موسیقی باکلام اعم از کلاسیک ایرانی، فولکلور (موسیقی نواحی)، پاپ و ارکسترال آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

شرکت کنندگان برای تولید آثار به مواردی همچون اصالت و فرهنگ موسیقی ایرانی، خلاقیت در به کارگیری قالب های موسیقیایی، رعایت دقیق زبان و قواعد، ایجاد انگیزه برای جوانان و بازیکنان تیم ملی فوتبال و مخاطب شناسی و توجه به موسیقی روز و مردم پسند توجه داشته باشند.

شایان ذکر است رویداد جایزه بزرگ‌ موسیقی جام جهانی در بخش‌های مختلفی همچون موزیک ویدئو، شعر و ترانه و آهنگ‌سازی و تنظیم با جوایز بی‌نظیر برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان محدودیتی در ارسال تعداد آثار ندارند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت و تکمیل فرم درخواست از طریق سایت jazirehtv.com اقدام کنند.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: