معاون مالی و اقتصادی جدید «ومعادن» معرفی شد

معاون مالی و اقتصادی جدید «ومعادن» معرفی شد
کدخبر : 37657

مراسم تودیع مرتضی علی اکبری و معارفه کیارش مهرانی به عنوان معاون جدید مالی و اقتصادی شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات، صبح امروز در محل این شرکت برگزار شد.

در این نشست، دکتر سعدمحمدی مدیرعامل این شرکت، ضمن تقدیر از زحمات دکتر علی اکبری طی سالهای طولانی فعالیت وی، گفت: مجموعه سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات در یک دوره گذار مهم قرار داشته و در حال توسعه بخش های عملیاتی و راهبردی برای نقش آفرینی بیشتر در صنعت و ارتقاء سطح کمی و کیفی فعالیت ها درجهت خلق ارزش افزوده بیشتر برای کشور و سهامداران است. در این دوره لازم است از تمامی ظرفیت های موجود برای تسریع این روند استفاده کنیم.

وی افزود: با توجه به توانمندی، دانش و تجربه بالای دکتر مهرانی انتظار می رود در آینده نزدیک شاهد اتفاقات مطلوبی در مجموعه هلدینگ باشیم. ضمن آنکه حضور متمرکز دکتر علی اکبری به عنوان مدیرعامل شرکت تجلی، به پیشبرد اهداف و توسعه فعالیت های این شرکت مهم فعال در بازار سرمایه سرعت بیشتری خواهد بخشید.

قابل ذکر است دکتر مهرانی پیش از این معاونت مالی و اقتصادی صنایع ملی مس ایران را برعهده داشته و تجربه مسئولیت های متعدد دیگری را در حوزه های تخصصی مدیریت مالی و سرمایه گذاری، اجرایی و علمی در کارنامه فعالیت های خود دارد.

 

روابط عمومی «ومعادن»

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید