وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد:

لزوم حمایت بیشتر دولت از بانک کشاورزی

لزوم حمایت بیشتر دولت از بانک کشاورزی
کدخبر : 37691

سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در جلسه مجمع عمومی بانک کشاورزی با اشاره به اهمیت حوزه کشاورزی و غذا و نقش اثرگذار بانک کشاورزی در این حوزه، بر لزوم حمایت بیشتر دولت از این بانک تاکید کرد.

ساداتی نژاد بعد از ظهر یکشنبه 30 مرداد در جمع اعضای مجمع عمومی بانک کشاورزی، ضمن قدردانی از خدمات ارزنده ، تعامل مثبت و عملکرد مجموعه مدیران و کارکنان این بانک ، اظهار امیدواری کرد دیدگاه دولت به این بانک، دیدگاهی ویژه باشد و حمایت بیشتری از این بانک صورت بگیرد.

 وی افزود: آمار عملکرد بانک کشاورزی بیانگر اشتیاق این بانک برای همراهی با بخش کشاورزی است که از آن جمله می توان به پرداخت 150 هزار میلیارد ریال مطالبات گندمکاران توسط بانک کشاورزی طی 24 ساعت اشاره کرد که این عملکرد ، با اختلاف بسیار زیادی، برتر از عملکرد سایر بانک ها در این زمینه قرار دارد.

ساداتی نژاد تصریح کرد: امیدواریم در سال آینده در تولید گندم به خودکفایی پایدار برسیم و قطعا پایه این کار، بانک کشاورزی است و لازمه اش حمایت بیشتر از این بانک است.

وی اظهار داشت: چشم امید کشاورزان به بانک کشاورزی است و امیدواریم وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز با نگاهی متفاوت به حمایت از این بانک بپردازد تا توان حمایتی این بانک از بخش کشاورزی تقویت شود.

 

روابط عمومی بانک کشاورزی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید