حضور پرقدرت کنسرسیوم کروز، رایزکو و ایسکرا در نمایشگاه اتوموبیلیتی مسکو

حضور پرقدرت کنسرسیوم کروز، رایزکو و ایسکرا در نمایشگاه اتوموبیلیتی مسکو
کدخبر : 37748

مصطفی طاهری رییس کمیسیون صنایع و معدن در مجلس شورای اسلامی در اولین روز از افتتاحیه نمایشگاه اتوموبیلیتی مسکو روسیه با حضور در غرفه شرکت های قطعه ساز کروز، ایسکرا و رایزکو گفت: حضور قطعات شرکت های ایرانی مانند کروز از نظر کیفی و کمی چیزی کمتر از شرکت های قطعه ساز خارجی ندارند.

رییس کمیسیون صنایع در مجلس بعد از بازدید از غرفه قطعه سازان ایران در نمایشگاه مسکو در جمع خبرنگاران گفت: حضور خودروسازان و قطعه سازان در نمایشگاه اتوموبیلیتی موسکو باعث مباهات است و از نظر کیفیت در عرضه محصولات تفاوتی میان خودروسازان کشورهای دیگر با شرکت های ایرانی نیست. شرکت های خودروساز و قطعه ساز ایرانی در نمایشگاه مسکو در حوزه الکترونیک و مکانیک حضور قوی داشته اند و امیدوار هستیم شرکت های ایرانی بتوانند در حوزه بازاریابی و امضای قراردادهای مشترک در روسیه موفق باشند.

طاهری همچنین اعلام کرد که مجلس شورای اسلامی بویژه کمیسیون صنایع و معادن از نظر قانون گذاری آماده همکاری با دولت برای رفع موانع تولید در کشور است.

نمایشگاه بین المللی اتومبیلیتی ۲۰۲۲ روسیه امروز دوشنبه (۳۱ مرداد ماه) با مشارکت ۶۰۰ شرکت از ۱۸ کشور جهان باحضور سفیر ایران در روسیه، وزیر صمت و آلبرت کریم‌اف، معاون نخست وزیر و معاون وزیر صنعت و تجارت فدراسیون روسیه در مسکو افتتاح شد و آغاز به کار کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید