رونمایی ال‌جی از دستگاه تصفیه هوای جدید و نوآورانه خود در مراسم افتتاحیه 2022 IFA

رونمایی ال‌جی از دستگاه تصفیه هوای جدید و نوآورانه خود در مراسم افتتاحیه 2022 IFA
کدخبر : 37752

دستگاه تصفیه هوای زیبا و جدید LG Aero دارای فناوری‌های پیشرفته تصفیه هوا، طراحی قابل تنظیم و آسان و ویژگی‌های کاربرپسند است.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) دستگاه تصفیه‌ هوای جدید سری Object خود PuriCare Aero Furniture  را در نمایشگاه  IFA 2022 معرفی می‌کند. این محصول جدید در ادامه‌ی مدل تحسین‌شده PuriCare AeroTower  ارائه شده است که اوایل امسال درنمایشگاه  CES  رونمایی شد. مدل جدید که دارای ظاهر نوآورانه ای به شکل یک میز کوچک است، به گونه‌ای طراحی شده است که علاوه بر تصفیه هوای 360 درجه‌، می‌توان آن را مطابق با سلیقه کاربر و در کنار دیگر وسایل قرار داد.

 

تصفیه‌کننده هوای LG Aero Furniture اندازه نسبتاً کوچکی دارد که باعث می‌شود برای فضاهای کوچک‌تر، مانند اتاق خواب ، اتاق مطالعه یا استودیو یک گزینه‌ی عالی باشد. همچنین کاربران می‌توانند رنگ پایه‌ی دستگاه را نیز از میان کرم- زرد، کرم-صورتی و کرم-طوسی و شکل روی میز آن را (گرد یا چهارگوش) متناسب با سلیقه شخصی یا مطابق با دکوراسیون خانه خود انتخاب کنند.

روی سطح صاف و صیقلی بدنه‌ی این محصول نوآورانه و جدید ال‌جی می‌توان وسایل دکوری کوچک نیز قرار داد. دکمه‌های روشن/خاموش کردن دستگاه و قسمت تنظیمات حالت‌ جریان هوا در قسمت زیرین دستگاه جای‌گذاری شده است. مجموعه ای از نشانگرهای کوچک که در نزدیکی قسمت بالایی دستگاه قرار گرفته است، نشان دهنده‌ی وضعیت اتصال وای‌فای، کیفیت هوا، قدرت جریان هوا و به‌روزرسانی دستگاه هستند1.

 

علاوه بر این، Aero Furniture جدید مجموعه‌ای از ویژگی‌های قابل توجه را برای تجربه‌ی کاربری بهتر ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند به راحتی گوشی‌های هوشمند و هدفون‌های بی‌سیم خود را از طریق شارژر بی‌سیم داخلی روی میز شارژ کنند2 و با توجه به ترجیح خود، از قابلیت نورپردازی‌ دستگاه استفاده کنند. با ارائه هشت رنگ مختلف، قابلیت‌های نورپردازی‌ Aero Furniture را می‌توان به راحتی با استفاده از برنامه LG ThinQ  کنترل کرد. علاوه بر این، تصفیه‌کننده هوای منحصربه‌فرد ال‌جی با در نظر گرفتن پایداری و سازگار با محیط زیست طراحی شده است. به طوری که این‌ محصول از اجزای ساخته شده از پلاستیک قابل بازیافت که از لوازم قدیمی و محصولات الکترونیکی گرفته شده، ساخته شده و بسته‌بندی‌های آن نیز از مواد بازیافتی است.

دستگاه تصفیه هوای جدید ال‌جی، فراتر از طراحی پیچیده‌اش، آسایش و راحتی کاربر را نیز در خانه ایجاد می‌کند. به طوری که می‌توان عملکرد آن را مطابق میل تنظیم کرد. این محصول به لطف فیلتر چند مرحله‌ای Aero Furniture  که ترکیبی از فیلتر فوق‌العاده ظریف، فیلتر گرد و غبار و فیلتر بو زدایی ال‌جی است، کیفیت هوای داخل خانه را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. کاربران همچنین می‌توانند از هوای تمیزتر با استفاده از فناوری ™UVnano ال‌جی لذت ببرند، که حضور ویروس‌ها و باکتری‌ها را روی تیغه‌های فن Aero Furniture و اطراف آن تا 99.99 درصد کاهش می‌دهد3.

ال‌جی نسخه‌های محدودی از دستگاه تصفیه هوای جدید خود،‌ که از مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده است را در آینده نزدیک عرضه خواهد کرد.

لیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم خانگی و تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس در این رابطه گفته: « Aero با طراحی قابل تنظیم، تصفیه هوای پیشرفته و ویژگی‌های کاربر محور، به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند خانه‌ای سالم، راحت و شخصی‌تر ایجاد کنند. ال‌جی با پاسخگویی به نیازهای متنوع کاربران در سراسر جهان، به توسعه نوآوری‌ها برای زندگی سالم‌تر و بهتر ادامه خواهد داد.»

 

ال‌جی آخرین نوآوری‌های خود، از جمله سری جدید دستگاه تصفیه هوای Aero  را در غرفه نمایشگاهی خود (سالن 18) در IFA 2022 در برلین، آلمان، از 2 تا 6 سپتامبر به نمایش خواهد گذاشت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید