در جریان دیدار مدیرعامل بانک تجارت و مدیرعامل شرکت چادرملو مطرح شد:

آمادگی بانک تجارت برای مشارکت در طرح‌های توسعه محور شرکت چادرملو

آمادگی بانک تجارت برای مشارکت در طرح‌های توسعه محور شرکت چادرملو
کدخبر : 37885

مدیرعامل بانک تجارت در دیدار با مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملوکه از آمادگی بانک تجارت برای مشارکت در طرح‌های توسعه محور این شرکت خبر داد.

هادی اخلاقی فیض آثار در این دیدار که با حضور احسان قاضی‌زاده هاشمی، نماینده مردم سرخس و فریمان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با بیان این که بانک تجارت با دارا بودن تجارب ارزنده همکاری با شرکت‌های بزرگ صنعتی است، گفت: بانک تجارت می‌تواند در زمینه پیشبرد اهداف و توسعه برنامه‌های مالی چادرملو با ارائه بسته‌های خدماتی متنوع و راه‌حل‌های مالی منطبق با نیاز این مجموعه، نقش موثری را به عنوان بانک عامل ایفا کند.

مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به حمایت از ایجاد خط تولید محصولات شرکت چادرملو در فریمان این اقدام را در راستای حمایت‌های این بانک از طرح‌های صنعتی و توسعه‌ای در کشور دانست و گفت: بانک تجارت همواره تلاش کرده تا در حوزه کارآفرینی، توسعه و چرخش صنعت کشور پیش‌قدم باشد و بر همین اساس به منظور راه‌اندازی خط تولید جدید شرکت چادرملو در فریمان نیز همراهی و حمایت خود را اعلام می‌دارد.

امیر علی طاهرزاده، مدیرعامل شرکت چادرملو هم در این دیدار با یادآوری حمایت‌های بانک تجارت از این شرکت گفت: شرکت چادرملو و بانک تجارت در بسیاری از پروژه‌ها، همکاری خوبی داشته و یقینا با توانمندی که در این بانک به لحاظ خدمات و محصولات وجود دارد، طرح‌های توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری این مجموعه با موفقیت به سرانجام خواهد رسید.

شرکت چادرملو در زمینه اکتشاف و استخراج و بهره برداری از معادن سنگ آهن و تولید کنسانتره از آن و تولید گندله، تولید سنگ آهن (لامپ اور) تولید محصولات فولادی، نصب و راه‌اندازی و نگهداری و تعمیرات و بازرسی فنی سرویس تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز، انجام خدمات مهندسی، مشاوره فعالیت می‌کند.

 

روابط عمومی بانک تجارت

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید