امام جمعه رودبارقصران شمیرانات:

عملکرد دولت سیزدهم تا حد خوبی منطبق با انتظارات مقام معظم رهبری است

عملکرد دولت سیزدهم تا حد خوبی منطبق با انتظارات مقام معظم رهبری است
کدخبر : 37901

امام جمعه رودبارقصران شمیرانات بخش عمده ای ازعملکرد دولت سیزدهم را منطبق با انتظارات مقام معظم رهبری برشمرد و گفت: وقت‌کشـــی آمریکا در مذاکرات برجام نشانه استیصال در مواجهه با قدرت و منطق ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی حسنی در خطبه های نمازجمعه چهارم شهریورماه با اشاره بر این که یکی از مهمترین شاخص‌های سنجش عملکرد دولت‌ها میزان انطباق آن با انتظارات و مطالبات رهبری است اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب طی یک سال و نیم گذشته در بیانات شان برمواردی ازجمله "ضرورت تکیه‌ بر ارزش‌های اساسی انقلاب مانند مردمی بودن، دوری از تجملات ، فساد و رانت،" خلوص نیت و تلاش مجاهدانه " ، برنامه داشتن، مقابله با جنگ روانی دشمن از طریق تمهیدات رسانه‌ای بسیار تاکید داشتند .

 ایشان همچنین خواستاراهتمام دولت بر حل و رسیدگی فوری به برخی از مسائل نظیر کرونا و مشکلات اقتصادی در کشور بودند و چند الویت مهم که عبارتند از1-" بازسازی انقلابی"

2- "عدالت‌ورزی" 3- "فسادستیزی" 4-" احیای اعتماد و امید مردم"6 -" مسئله فرهنگ و رسانه"  7- "سیاست خارجی" را برای دولت سیزدهم تعیین کردند.

امام جمعه رودبارقصران شمیرانات تصریح کرد: ارزیابی عملکرد دولت آقای رییسی طی یک سال گذشته نشان می دهد، دولت سیزدهم در بسیاری از این انتظارات و مطالبات  دارای رویکرد و عملکرد مثبت بوده و در برخی دیگر با نقطه مطلوب فاصله دارد.

 

* وقت‌کشـــی آمریکا نشانه استیصال او در مواجهه با قدرت و منطق ایران است

 حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی حسنی در ادامه با اشاره به روند مذاکرات برجام اظهارداشت: آمریکا حدود ده روز است با تعلل و وقت‌کشی از پاسخ دادن به ایران طفره رفته وازبرخی تحلیل ها اینگونه برداشت  می شود که آمریکا با پیش گرفتن چنین سیاستی قصد دارد ایران را دچار سختی و فرسایش کند واز سوی دیگر با فضاسازی داخلی توسط مرعوبان و دلدادگان غرب، نظام اسلامی را به کوتاه‌آمدن در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار وادار کند.

وی افزود: اما حقیقت این است که وقت‌کشـــی آمریکا نشانه استیصال او در مواجهه با قدرت و منطق ایران است.

خطیب جمعه رودبار قصران  شمیرانات خاطرنشان کرد:  رییس جمهور بارها و اخیراً در اجلاس روز جهانی مسجد تاکید داشتند:"هرگز از منافع و مصالح ملت ایران کوتاه نخواهد آمد و ایران انقلابی راه شکوفایی اقتصادش را در تکیه برظرفیت‌های داخلی و خنثی‌سازی تحریم یافته است و این اروپاست که باید فکری برای ماه‌های سخت زندگی شهروندانش پیدا کند."

 

* دشمن به بهانه زن، تولید دوقطبی کرده تا فرهنگ دینی را مسموم وحیازدایی کند

امام جمعه رودبارقصران شمیرانات در ادامه با اشاره به این که یکی از مهمترین حربه های دشمن علیه جمهوری اسلامی عملیات های روانی و رسانه ای است گفت:  رسانه علاوه بر این که فکرها را تسخیر می کند، در ضمیر القاء می کند "به چه چیزی فکر بکنیم" . از این رو

دشمنان ما با استفاده از این کارکرد رسانه از طریق بوق های رسانه ای چهار محور (زن، شادی، سگ و اطلاعات فضای مجازی)  را برجسته‌سازی کرده  و در دستور کار خود قرارداده اند.

وی افزود: کلیدواژه‌هایی مثل حجاب اجباری و موضوعاتی چون؛ اجرا یا لغو کنسرت ،ورزشگاه رفتن زنان و... ، علاوه بر فضا سازی و جنگ روانی، اتحاد و همبستگی اجتماعی را هدف قرار داده و جامعه را به لحاظ شناختی به اختلال و تردید می‌کشاند.

امام جمعه رودبارقصران شمیرانات  تصریح کرد: دشمن به بهانه زن، تولید دوقطبی کرده تا فرهنگ دینی را مسموم وحیازدایی کند. همچنین با طرح مساله شادی و سگ‌گردانی، سبک زندگی را هدف قرار داده است. ولی مردم و جوانان ایران نشان داده اند متدین ترین مردم روزگار هستند.

 

* حزب الله الگوی بی نظیر اکثر گروه‌ها و تشکل‌های مقاومت است

حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی حسنی در ادامه با تبریک چهلمین سالگرد تشکیل حزب الله لبنان اظهار داشت : حزب الله مانند خورشید می درخشد و الگوی بی نظیر اکثر گروه‌ها و تشکل‌های مقاومت است.

وی اضافه کرد: ایمان و توکل، اعتماد به نصرت الهی، عقلانیت و تدبیر، اطاعت تام از ولی فقیه و اعتماد به مردم و جوانان، عناصر مقاوم و اساسی تشکیل و تثبیت و بالندگی این جنبش مردمی و اسلامی است.

خطیب جمعه رودبار قصران  شمیرانات با درود برروح پاک شهیدان بزرگ مقاومت اسلامی لبنان خصوصاً شیخ راغب حرب ، سیدعباس موسوی و عماد مغنیه گفت: برای صحت و سلامتی سیدمقاومت، مجاهد بزرگ سیدحسن نصرالله دست به دعا برمی‌داریم.

 

* جواب گویی ها در میزهای خدمت واقعی و رضایت بخش باشد

حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی حسنی درپایان در خصوص احقاق حق ساکنین منطقه نسبت به مالکیت اراضی شان تاکید کردند: با توجه به ماده 9 قانون افزایش بهره وری اراضی کشاورزی  کسانی که در خصوص اراضی خود شکایتی دارند می توانند با مراجعه به شعب ویژه مرکز استان (شعب حقوقی کارکنان دولت در میدان ارک) وهمچنین ثبت اعتراض از طریق دفاتر الکترونیکی اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: انتظار می رود جواب گویی ها در میزهای خدمت واقعی و رضایت بخش باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید