رهاورد ملی/

چتر حمایتی بانک کارگشایی بر سر اقشار محروم و نیازمند

چتر حمایتی بانک کارگشایی بر سر اقشار محروم و نیازمند
کدخبر : 37911

بانک کارگشایی با وجود شعب مختلف توانسته در اقصی نقاط کشور با پرداخت تسهیلات جعاله و قرض الحسنه موجب گره گشایی از مشکلات اقشار محروم و نیازمند و زمینه ساز کمک به رفع نیازهای فوری و احتیاجات ضروری متقاضیان باشد.

بانک کارگشایی به عنوان یکی از واحد های بانک ملی ایران با اعتقاد و باوری عمیق به صورت پیوسته و مستمر در مسیر اجرا و ایفای مسئولیت اجتماعی خود تاکنون تلاش کرده تا این باور در بانک هر سال پر رنگ تر و پویاتر از قبل محقق شود.

بانک کارگشایی به ‌منظور رفع نیازهای فوری و ضروری متقاضیان و توان بخشی اقشار ضعیف و نیازمند، طی 16 ماه اخیر در مجموع 383 هزار و 461 فقره وام قرض الحسنه و تسهیلات جعاله بالغ بر 38 هزار و 59 میلیارد ریال در جهت گره گشایی از مشکلات و رفع نیازهای فوری و احتیاجات ضروری به نیازمندان و متقاضیان اعطا کرده است.

این بانک افزون بر این طی فروردین تا پایان تیرماه سال جاری در قبال ترهین طلا و جواهرات، تعداد بیش از 85 هزار و 172 فقره تسهیلات به میزان 8 هزار و 548 میلیارد ریال در راه رفع احتیاجات ضروری به مصرف رسانده است که خود گویای فعالیت های مهم بانک در گره گشایی از حل مشکلات مشتریان است.

از ویژگی‌های مهم تسهیلات بانک کارگشایی این است که متقاضیان در مواقع ضروری بدون ضامن و در قبال ترهین طلا بدون پرداخت اقساط ماهانه، یکی از وام‌های قرض‌الحسنه یا جعاله را در مدت یک روز دریافت کنند.

بانک کارگشایی در حال حاضر تسهیلات خرد جعاله رفع احتیاجات ضروری را با سقف فردی 200 میلیون ریال و وام قرض الحسنه را با سقف فردی 50 میلیون ریال به ترتیب در قبال ترهین 100 و 50 گرم طلا و جواهرات، توسط 13شعبه و 42 دایره فعال در سراسر کشور به متقاضیان پرداخت می کند.

 

روابط عمومی بانک ملی ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید