سازمان تامین اجتماعی/

پیام معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی به مناسبت روز داروساز

پیام معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی به مناسبت روز داروساز
کدخبر : 37923

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی در پیامی روز داروساز را تبریک گفت.

متن پیام دکتر مهدی اسلامی به شرح زیر است:

پنجم شهریور ماه زادروز دانشمند و فیلسوف بزرگ مشرق زمین و جهان اسلام، حکیم زکریای رازی را به شما داروسازان عزیز تبریک عرض می‌نمایم.

بدون شک این روز فرصتی مغتنم و مناسب برای یادآوری و درک اهمیت و جایگاه ویژه داروسازان توانمند کشور است تا تلاش‌های ارزنده آنان مورد تقدیر و توجه قرار گیرد.

تاریخ ایران همواره حکایت‌گر سهم ونقش ممتاز و درخشان ایرانیان در ارائه اندیشه و نظریه‌های ناب و گرانسنگ در تاریخ پزشکی بوده و در این میان شخصیت‌های پرفروغی، چون حکیم زکریای رازی که با تلاشی خستگی‌ناپذیر در راه گشودن افق‌های جدید و فراهم آوردن دستاوردهای مفید برای بشریت، حتی از جان خود نیز مایه گذاشته‌اند تا به این گونه نمادی از سخت‌کوشی و فداکاری دانشمندان این مرز و بوم باشند.

جامعه داروسازان کشور عزیزمان علاوه برخورداری از چنین پیشینه ارزشمند و افتخار انتساب روز داروساز به زادروز این دانشمند فرزانه به خود می‌بالد که بزرگ‌مردانی را تربیت نموده که فروغ علم و اندیشه‌شان همواره راهگشا بوده و در جهت رفع آلام دردمندان و بیماران گام برداشته‌ و خدمت‌رسانی به آنان را سرلوحه کار خویش قرار داده‌اند.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تهنیت مجدد روز داروساز به کلیه داروسازان کشور به ویژه داروسازان تلاشگر سازمان تأمین اجتماعی، از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون و سرافرازی آنان را در ارائه خدمات شایسته به جامعه بشری و میهن اسلامی؛ بویژه بیمه‌شدگان معزز تأمین اجتماعی مسئلت می‌نمایم.

 

روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید